یزد؛

انتخابات هييت وزنه برداری

مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان یزد بار دیگر سکانداری این هیات را به دست ناصرترک سپرد.

ناصر ترك ريييس هييت وزنه برداری استان یزد  درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:مجمع انتخابات ریاست هیات وزنه برداری استان یزد با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران و مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و دیگر اعضاء مجمع روز شنبه 17 تیرماه ماه در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

عباس ناصر ترک تنها نامزد تصدی پست ریاست هیات وزنه برداری استان یزد بود که پس از رای گیری با کسب 15 رای از 15 آراء ماخوذه برای چهار سال دیگر به عنوان سکاندار این هیات انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مجمع گفت: برنامه ریزی در جهت توسعه رشته وزنه برداری به خصوص در شهرستان ها و توجه به موضوع استعدادیابی و پرورش استعدادها به ویژه در سطوح پایه بسیار مهم است تا وزنه برداری با سرعت بیشتری مسیر رشد و توسعه را طی کند.
وی ادامه داد: زیرساخت ها و امکانات در توسعه رشته وزنه برداری و قهرمان پروری بسیار مهم و حائز اهمیت است که تلاش داریم تا ریرساخت های خوبی را در شهر یزد و سطح استان ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت : از این رو هیات باید برنامه های چهار سال آتی خود را بر پایه استعدادیابی، توجه به شهرستان ها و استفاده از نظرات پیشکسوتان برنامه ریزی و اجرایی کند.

انتهای پیام/ ی

 مجمع انتخابات ریاست هیات وزنه برداری استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار