کرمان؛

وزیر ورزش به زودی به کرمان سفر می‌کند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح دیدار با وزير ورزش، از ايجاد 140زمین فوتبال چمن مصنوعی در مناطق مختلف شهری و روستایی استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در تشریح نشست مشترک صبح امروز با سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با اشاره به كمک مجلس شورای اسلامی در زمينه افزايش بودجه وزارت ورزش گفت: همانطور که کمک به مجلس با هماهنگی وزیر انجام شده به همان اندازه نيز مسئولیت وزیر هم نسبت به گذشته سنگین تر شده و انتظار داریم تحولات مهمی طبق برنامه ششم در  حوزه ورزش اتفاق بیافتد که خوشبختانه این تحولات بزرگ در ورزش كشور شروع شده است.

 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به وسعت فعاليت‌های ورزشی در استان كرمان اشاره کرد و افزود: طبق صحبت های انجام شده با وزیر ورزش و جوانان در این جلسه مقرر شد، ظرف امسال و سال آینده، پروژه های تامین اعتبار مالی نیمه تمام استان به ویژه طرح هایی که بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشتند به اتمام  برسد.

پورابراهيمي خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی انجام شده و با دعوتی که از وزیر ورزش و جوانان انجام دادایم طی  دو تا سه هفته آینده سلطانی فر به کرمان سفر می کند.

  وي تصریح کرد: در اين سفر وزير ورزش و جوانان با افتتاح مراکز و خانه‌های ورزش در حداقل 100 روستا موافقت کرد تا شاهد توسعه ورزش در سطح روستاهای کرمان نیز باشیم.

 پورابراهيمي یادآور شد: در این جلسه توافق شد حداقل ۱۴۰ زمین فوتبال چمن مصنوعی  با نورافکن و تمامی تجهیزات در مناطق مختلف شهری و روستایی در استان کرمان ايجاد شود و اين زمين‌ها طی یک سال آينده قابل استفاده باشد که این موضوع نيز  به زودی با حضور وزیر ورزش در کرمان پیگیری می شود.

در اين جلسه، سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان ضمن تبريک مسئولیت رياست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به پورابراهیمی، از اقدامات مؤثر وی در راستای پیشبرد اهداف برنامه ششم تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ب

وزیر ورزش به زودی به کرمان سفر می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار