کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در بوشهر برگزار شد

کارگاه آموزشی عفاف و حجاب با همکاری واحد روابط عمومی و دفتر عفاف و حجاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گلچهره نوری حقانی مدرس حوزه و دانشگاه گفت: این کارگاه های آموزشی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی، حفظ کرامت زن، تحکیم بنیان خانواده و ارتقاء فرهنگ عمومی در جامعه برگزار می شود.

وی افزود: در مرحله اول ما باید معنی عفاف و حجاب را بدانیم تا بتوانیم آن را به صورت صحیح به دیگران انتقال دهیم. در تمام نهادهای اجتماعی مهمترین و اصلی ترین نهاد، نهاد خانواده است. عفاف و حجاب در اجتماع صرفا برای زنان نیست مردان هم باید به این امر مهم اهمیت قائل باشند.

نوری حقانی در ادامه توجه به موضوع خانواده را آنقدر مهم دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع آنقدر دارای اهمیت است که قرآن به آن اشاره و تاکید ویژه داشته است.

وی با اشاره به اینکه بد حجابی در جامعه را ناشی از فرهنگ غربی بیان کرد و تصریح کرد: در این زمینه خانواده نقش بسزایی دارد و وجود پدر و مادر باعث آرامش و آسایش برای فرد در خانواده است.

شایان ذکر است این کارگاه‌ آموزشی در پایان به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.