اردبیل؛

خروج کارخانه نساجی تجارت زرین اردبیل از وضعیت بحرانی

کارخانه نساجی تجارت زرین اردبیل (سبلان پارچه سابق) قابلیت احیا و توسعه دارد و بزودی از بحران خارج می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محمد فیضی ،نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان استان و استاندار اردبیل با مدیرعامل بانک تجارت و رئیس اداره ورشکستگی قوه قضائیه افزود: در این جلسه ضمن بررسی مشکلات موجود مقرر شد برای خروج ار بحران راهکار های لازم ارایه شود.

وی گفت: این کارخانه زیر نظر اداره کل ورشکستگی قوه قضاییه رفته است و با اینکه کارخانه تجارت زرین به عنوان بزرگترین مجموعه نساجی خاورمیانه مطرح است اما در حال حاضر وضعیت نامناسبی دارد.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف مالکیت مجموعه صنعتی و تولیدی تجارت زرین اردبیل گفت: این مجموعه ظرفیت ایجاد اشتغال برای چهار هزار نفر را دارد ولی هم اکنون با 550 نفر فعال است.

فیضی ادامه داد: در جلسه مذکور همچنین مقرر شد مشکلات ذینفعان کارخانه در بحث سرمایه گذاری حل شود و هم بانک تجارت و هم اداره ورشکستگی قوه قضائیه در مورد حل مشکل با مصلحت اندیشی راهکار هایی برای خروج از بحران ارایه دهند تا شاهد رونق این کارخانه باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد با تعامل و راهکارهای مناسب بتوان بزودی مشکلات موجود در این کارخانه را مرتفع کرد .

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال که بنام اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از سوی رهبری نامگذاری شده است عزم جدی دولت برای ایجاد اشتغال است و به این خاطر نمایندگان استان همگام با استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی اردبیل تولید و اشتغال را اساس کار خود قرارداده اند.

فیضی با بیان اینکه اشتغال معضل اصلی کشور است افزود:باید نهایت توجه به احیای واحد های تولیدی در راستای اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد تا اشتغال و تولید در کشور ایجاد شود.


انتهای پیام/ع

کارخانه نساجی تجارت زرین اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.