با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

برگزاری نشست مدیران ارشد بهزیستی کشور در خرم‌آباد

مدیرکل بهزیستی استان لرستان گفت: نشست علمی تخصصی مدیران ارشد بهزیستی کشور به مدت ۳ روز در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان لرستان  نشست علمی تخصصی مدیران ارشد بهزیستی کشور از امروز به مدت سه روز با حضور مدیران بهزیستی سراسر کشور، مدیران کل ستادی، ریاست بهزیستی کل کشور، معاونین و قائم‌مقام وی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز دوم این همایش افزود: این نشست فرصتی برای جذب امکانات و منابع مالی و اعلام نقایص موجود در زمینهٔ منابع انسانی به مقامات عالی کشور است.

مدیرکل بهزیستی استان لرستان با اشاره به نتایج سفر دو ماه گذشته رئیس سازمان بهزیستی به استان لرستان عنوان کرد: این سفر دستاوردهای خوبی برای بهزیستی داشت و این نشست نیز یک نشست علمی تخصصی است که کارشناسان زبده و خبره کشور مسائل مهم فراروی بهزیستی را مطرح کرده و به دنبال راهکار خواهند بود و برکات فراوانی را برای این استان در بر خواهد داشت.

وی بیان کرد: در این نشست چالش‌های فراروی نظام رفاه و سلامت اجتماعی کشور توسط کارشناسان خبره کشور بررسی می‌شود و راهکارهای لازم ارائه می‌شود.

حیدری از افتتاح 22 پروژه در استان لرستان در این همایش خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل 100 واحد مسکونی و 18 کارگاه حمایتی تولیدی باهدف ایجاد اشتغال برای معلولان است که در روز دوم با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ی

 

نشست مدیران بهزیستی فرصتی برای جذب امکانات و منابع مالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.