اصفهان؛

ارسال 573 اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان

دبیر دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان گفت: 573 اثر به دبیرخانه به جشنواره مطبوعات استان اصفهان ارسال شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمد قلمکاریان با اشاره به مهلت ارسال آثار برای شرکت در دهمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان که با شعار ' رسانه یعنی مردم' تا 22 تیر امسال تمدید شد.

وی گفت: آثار رسیده شامل 89سرمقاله و یادداشت، 46 مقاله، 79تیتر، 27خبر، 117 گزارش، 83 مصاحبه، 12 عکس، 15 گزارش تصویری، 13 طنز مکتوب و 31 کاریکاتور و 34 صفحه آرایی است همچنین  مقاله، سرمقاله و یادداشت، عکس خبری ( تک عکس و گزارش تصویری)، خبر، گزارش (خبری - تحقیقی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب ( نظم و نثر ) و کاریکاتور (طنز تصویری) از جمله رشته های بخش حرفه ای این جشنواره است.

دبیر برگزاری دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان همچنین ترویج فرهنگ نماز در خانواده‌ها، قرآن و عترت،گفتمان ‌سازی اقتصاد مقاومتی با موضوعات ترویج استفاده از کالا و خدمات ساخت کشور و مدیریت و اصلاح الگوی مصرف، شهر خلاق، آسیب اجتماعی، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، مدیریت مصرف آب شرب و بهداشت، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و شهردار موفق رااز موضوعات ویژه ( جنبی ) این جشنواره اعلام کرد.


قلمکاریان تصریح کرد : آثار ارسالی در بخش حرفه ای ( اصلی ) در قالب‌های مطبوعاتی بررسی می‌شودهمچنین آثار بخش ویژه یا جنبی در قالب‌های گزارش، یادداشت و مقاله، عکس، طنز و کاریکاتور و با همراهی نمایندگان حامیان این جشنواره داوری می شود.

وی با بیان اینکه داوری آثار این جشنواره از 22 تیرماه تا ششم مردادماه  بدست داورانی از تهران انجام می شود  افزود: آثار برگزیده 17 مرداد با برگزاری مراسم اختتامیه معرفی می شود.

همه روزنامه نگاران شاغل و آزاد استان اصفهان می توانند در این جشنواره شرکت کنند و آثار تولیدی خود را از تاریخ اول فروردین 95 تا آخر اسفند 95 را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
دهمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان با شعار 'رسانه یعنی مردم' برگزار میشود که اهالی رسانه تا ۲۲ تیرماه برای ارسال آثار خود زمان دارند.

همچنین ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره از 25 خرداد آغاز شده است، 22 تیر امسال را آخرین مهلت ارسال آثار است و علاقه مندان باید آثار خود را از طریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس isfahan.pressfestival.ir، ارسال کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.