انتشار سیستم عامل لینوکس فدورا 26 +لینک دانلود

نسخه 26 توزیع مشهور فدورا بر پایه سیستم عامل لینوکس منتشر شد.

انتشار سیستم عامل لینوکس فدورا 26به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه  فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیستم عامل لینوکس به دلیل منبع باز بودن و امکان شخصی سازی و  امنیت بالا و رایگان بودن همیشه مورد توجه کاربران بوده است.

این سیستم عامل را میتوان هسته بسیاری از سیستم عامل های منبع باز و حتی منبع بسته یا " کلوز سورس" دانست ، جالب است بدانید که هسته اولیه اندروید نیز بر پایه لینوکس بوده است.

همانطور که گفتیم به دلیل امکان شخصی سازی بالای این سیستم عامل گروه های نرم افزاری مختلفی در جهان اقدام به ارائه بسته  یا توزیع های مختلفی بر پایه لینوکس میکنند. از مشهور ترین  این توزیع ها میتوان به " اوبونتو " و " فدورا " اشاره کرد.

 اوبونتو را میتوان توزیعی عام تر و آسان تر از فدورا دانست ولی فدروا تا حدی  بسته های نرم افزاری حرفه ای تر را در خود جای داده است.

لینوکس فدورا 26 را هم اکنون دانلود کنید

 نسخه 26 توزیع فدورا امروز رونمایی شد و علاقه مندان هم اکنون میتوانند در صفحه تورنت پروژه فدروا ( https://torrents.fedoraproject.org ) این نسخه را دانلود کنند .

توزیع نسخه 26 فدروا در  دو نوع  نصبی و زنده (لایو- بدون نیاز به نصب) در زیر شاخه های  فدورا ۲۶ ورک‌استیشن (گنوم)، ، فدورا ۲۶ Xfce، فدورا ۲۶ LXDE، ، فدورا ۲۶ مِیت،فدورا ۲۶ KDE، فدورا ۲۶ سینامن، فدورا ۲۶ SoaS، فدورا ۲۶ سرور، فدورا ۲۶ سکیوریتی ، فدورا ۲۶ رباتیکز و   فدورا ۲۶ LXQt منتشر شده است.

فدروا لایو یا زنده را میتوانید با  کپی و بوت کردن در یک CD یا فلش یو اس بی  بدون نیاز به نصب اجرا کرد و با قابلیت های آن آشنا شد اما توصیه میشود اگر میخواهید از آن برای کارهای مهم استفاده کنی  حتما آن را نصب کنید.

به طور کلی اگر به سیستم عامل دوست داشتنی لینوکس علاقه دارید برای شروع توصیه میشود از اوبونتو استفاده کنید سپس به فدورا مهاجرت کنید.

انتهای پیام/

دانلود آخرین نسخه لینوکس فدورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار