مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان:

ایجاد تالار معاملات کارگزاری های فعال در بورس کمک به توسعه اقتصادی اردبیل است

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت :ایجاد تالار معاملات کارگزاری های فعال در بورس کالا، می تواند کمک شایانی به روند پیشرفت بازارهای مالی و توسعه اقتصادی استان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم مظفری، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود: دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم اولیه بورس کالا با حضور مدیران بورس کالای ایران و کارشناسان دستگاههای اجرایی در محل مرکز آموزش و پژوهش توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل برگزار شد .

وی گفت: این دوره با تاکید مقام عالی استان و با هدف آشنا نمودن کارشناسان دستگاههای اجرایی و فعالان اقتصادی با نحوه عرضه محصولات مختلف، از جمله محصولات کشاورزی در بورس کالای ایران و استفاده از ظرفیت های آن جهت صادرات محصولات استانی به کشورهای همجوار برگزار گردید .

ایجاد تالار معاملات کارگزاری های فعال در بورس کمک به توسعه اقتصادی اردبیل است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود : بورس کالا بعنوان یکی از بخش های مهم بازار سرمایه مطرح بوده و به دلیل ظرفیت های ممتاز کشاورزی استان ، توسعه بورس کالا در اردبیل از طریق ایجاد تالار معاملات کارگزاری های فعال در بورس کالا و همچنین استقلال بورس منطقه ای می تواند کمک شایانی به روند پیشرفت بازارهای مالی و توسعه اقتصادی استان داشته باشد .

فلاح، مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران نیز نحوه عرضه محصولات کشاورزی در بورس کالا را بصورت عملیاتی تشریح نموده و به مزایای طرح قیمت تضمینی نسبت به خرید تضمینی برای محصولات کشاورزی از جمله کاستن بار مالی دولت، تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان و همچنین کاهش هزینه های نگهداری و انبار داری اشاره نمود.

در پایان این دوره مدرسان به سوالات مطروحه از طرف حضار پاسخ دادند.

ایجاد تالار معاملات کارگزاری های فعال در بورس کمک به توسعه اقتصادی اردبیل است

 

انتهای پیام/ح

ایجاد تالار معاملات کارگزاری های فعال در بورس کالا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار