زنجان؛

تمدید مهلت جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان

معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: شرکت در سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان تا ٢٧ تیرماه ٩٦ تمدید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تا کنون بیش از ٣٠٠ اثر در دو بخش اصلی و جنبی جشنواره دریافت شده است.

قاسمی با اشاره به استقبال بالای خبرنگاران افزود: این برای بار دوم است که این جشنواره تا ۲۷ تیر ماه تمدید می‌شود.

وی بیان کرد: تا کنون ۶۰ نفر آثار خود را در قالب مقاله، یادداشت، سرمقاله، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه‌آرایی و طنز مکتوب به دبیرخانه ارسال کردند.

این مقام مسئول هدف از برگزاری جشنواره را ارتقاء سطح کیفی خبر و اطلاع‌رسانی در استان، گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه‌خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان و توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات اعلام کرد.

قاسمی افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در فاصله زمانی ابتدای تیر ماه ٩٥ تا پایان خرداد ماه ٩٦ در یکی از سرپرستی‌های نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری استان منتشر شده باشد. همچنین نام صاحب اثر باید در صفحه منتشره قید شده و مطالب با امضای مستعار پذیرفته نمی‌شود. افرادی که آثار آن‌ها با نام مستعار و کد ثبت می‌شود باید به تایید مدیر مسئول رسانه برسد.

معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره را همزمان با روز خبرنگار در ١٧ مردادماه عنوان کرد.

 

انتهای پیام/خ
تمدید مهلت ارسال آثار_جشنواره مطبوعات و رسانه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.