عارف در تشریح جلسه فراکسیون امید درباره کابینه دوازدهم:

رئیس‌جمهوری رای خود را از گفتمان اصلاح طلبی به دست آورد

رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: دولت آقای روحانی در سالهای 92 و ۹۶، رای خود را از گفتمان اصلاح طلبی به دست آورد.

رئیس جمهور رای خود را از گفتمان اصلاح طلبی به دست آورده استبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس‌فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش،‌ اظهار داشت: در جلسه عصر امروز فراکسیون امید بیش از سی نفر از نمایندگان به بیان نقطه نظرات خود درباره روند شکل گیری دولت دوازدهم و انتظارات موجود از این دولت پرداختند.

وی افزود: نظر ما این است که دولت آقای روحانی هم در سال 92 و هم به شکل ملموس تر در سال 96، رای خود را از گفتمان اصلاح طلبی به دست آورده و ما به عنوان نمایندگان این گفتمان در مجلس، باید با این دولت تعامل کنیم و نگاه ما به این دولت مثبت است.

رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه این تعامل و همراهی از ابتدا وجود داشته، گفت: ما می خواهیم در ادامه مسیر هم این تعامل به حداکثر برسد.

عارف با اشاره به لزوم توجه به سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان و حامیان دولت، عنوان کرد: در عین حال و ضمن حفظ فضای تعاملی مثبت بین فراکسیون امید و رئیس جمهور، ما خود را نسبت به مردم متعهد می دانیم و در این راستا بر انجام وظایف نظارتی خود به عنوان وکلای ملت نیز تاکید داریم و معتقدیم این دقت و نظارت، در راستای کمک به دولت دوازدهم برای تشکیل کابینه ای کارآمد، ضروری است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۸ تير ۱۳۹۶
روحانی هنوز یک اصولگراست
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۲۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
اصلاح طلب ها میگفتن پشتیبانی از روحانی //خودکشیه سیاسیه حالا که رای اورده میگن سهم ما را هم بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۷ تير ۱۳۹۶
کم منت بزارید سر این بدبخت!جای روحانی بودم رئیسی رو میکردم معاون اول و همه وزرا رو اصولگرا میزاشتم تا پوز اصلاح طلبا بخوره
آخرین اخبار