سنندج؛

اعزام 19 هزار دانش آموز کردستانی به مناطق عملیاتی کشور

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: سال گذشته 19 هزار دانش آموز کردستانی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الله نریمانیمعاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان امروز در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور کردستان، گفت: سال گذشته 19 هزار دانش آموز در قالب کاروان راهیان نور از کردستان به مناطق عملیاتی کشور اعزام شده‌اند و کردستان در این زمینه جزء استان‌های برتر کشور بوده است.

وی افزود: سال گذشته همچنین 14 مدرسه در اختیار کاروان‌های راهیان نور اعزام شده از سایر نقاط کشور به کردستان بوده است که جزء مدارس معمولی بوده و خوب و بد از هم جدا نشده‌اند، و تنها به دلیل مشخص بودن آدرس‌ها و در دسترس بودن انتخاب شده‌اند. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان عنوان کرد: در اختیار گذاشتن مدارس برای کاروان راهیان نور باید به نحوی باشد که موجب نارضایتی والدین در زمان بازگشایی مدارس نشود.

وی تصریح کرد: در سایر شهرستان‌ها هم هر امکاناتی لازم باشد، در اختیار کاروان‌ها قرار خواهد گرفت و با تمام توان آماده خدمت گذاری به آنها هستیم.

نریمانی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز 15 هزار نفر دانش آموز در قالب کاروان راهیان نور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/م

میزبانی 14 مدرسه در استان کردستان از کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.