معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: دولت از سال 89 تاکنون در حوزه اتوبوس هیچ کمکی به ما نکرده، به همین منظور ما هم پشت‌ درب‌های بسته منتظر کمک دولت نماندیم.

پشت درب‌های بسته منتظر کمک دولت نماندیم/ شرکت واگن‌سازی تهران در خاورمیانه بی‌نظیر استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مازیار حسینی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مراسم بهره‌برداری 66 دستگاه واگن مترو و 30 دستگاه اتوبوس که امروز (دوشنبه) در شرکت واگن‌سازی متروی تهران برگزار شد، با بیان اینکه در مدیریت جهادی مبدأ و مقصد و همچنین زمان برای تحقق اهداف خیلی مهم نیست، اظهار داشت: در بسیاری از مواقع اقدامات مفیدی در حوزه شهری انجام شده که بسیار افتخارآمیز است.

وی با اشاره به مدت زمان فعالیت خود در مدیریت بحران شهر تهران افزود: امروزه سوله‌های مدیریت بحران حتی به محلات هم رسیده است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه زمانی حتی فکر نمی‌کردیم طرح بزرگراه امام علی(ع) محقق شود، تصریح کرد: این طرح در بافت‌های مسکونی قرار داشت و اجرای آن تنها با تملک 6 تا 7 هزار پلاک مسکونی و غیر مسکونی محقق می‌شد.

حسینی ادامه داد: بزرگراه امام علی(ع) قرار بود 40 سال گذشته ساخته شود؛ اما به دلیل اینکه طرح آن در بافت مسکونی قرار داشت هیچ کس جرأت ساخت آن را نداشت.

وی با بیان اینکه از سال 89 تاکنون دولت حتی یک اتوبوس هم به شهرداری تهران نداده است، گفت: ما پشت‌ درهای بسته ننشستیم که دولت پول اتوبوس به ما بدهد و خود زیرساخت‌ها را تولید و اتوبوس هم تامین کردیم.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرکت واگن‌سازی تهران در منطقه خاورمیانه بی‌نظیر است، تصریح کرد: کارکنان شرکت واگن‌سازی تهران می‌توانند هر سفارشی را تهیه و به متقاضی تحویل دهند.

حسینی با بیان اینکه در هر 24 ساعت 1.2 واگن می‌توانیم تولید کنیم، افزود: اگر ظرفیت شرکت واگن‌سازی افزایش پیدا کند، می‌توانیم در هر روز 2 واگن تولید کنیم.

حل معضل آلودگی هوا با توسعه حمل و نقل عمومی

وی با اشاره به کاهش آلودگی هوا در شهر تهران گفت: برای کاهش آلودگی هوا هیچ راه حلی جز توسعه حمل و نقل عمومی وجود ندارد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ما از استانداردهای بین‌المللی برای ساخت واگن برخوردار هستیم، یادآور شد: شرکت واگن‌سازی تهران تاکنون تعداد زیادی واگن تولید و به دو کلانشهر کشور تحویل داده است.

حسینی با تاکید بر اینکه امروزه تهران با شهر 12 سال گذشته قابل قیاس نیست، گفت: شهرداری تهران در 12 سال گذشته در حوزه شهرسازی اقدامات زیادی انجام داده، به همین دلیل معتقدم حتی در بحث‌های سیاسی هم افراد می‌دانند که چه کسی حرف و چه کسی کار عملی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
آقایی که صحبت های بالا را می نمایید آیا خبر همه کسانی رو دارند که املاکشان را برای ساخت بزرگراه امام علی خریداری نمودند دارند در مورد بزرگراه نواب من کسانی رو می شناسم که بعدها هیچ وقت نتونستن در تهران صاحب مسکن شوند
آخرین اخبار