احمدی بافنده در مراسم افتتاح ۶۶ دستگاه واگن مترو؛

سرفاصله حرکت قطارها در نیمه شمالی خط ۳ به ۹ دقیقه می‌رسد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده سرفاصله حرکت قطارها در نیمه شمالی خط ۳ به ۹ دقیقه کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در مراسم بهره برداری از ۶۶ دستگاه واگن و ۳۰ دستگاه اتوبوس که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه جانمایی این ۶۶ دستگاه واگن انجام شده است، اظهار داشت: از این ۶۶ دستگاه تعدادی جایگزین قطارهایی که نیازمند اورهال هستند، می‌شوند.

وی افزود: با شرکت واگن سازی مترو تهران برای اورهال کردن قطارهای مترو قرارداد بسته ایم و تا پایان سال ۲۱ رام قطار اورهال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: بخشی از قطارها برای جایگزینی قطارهایی که از خطوط مختلف گرفته و به خط ۷ مترو تهران تزریق شده، در نظر گرفته شده‌اند.

احمدی بافنده ادامه داد: زمانی که راه‌اندازی خط ۷ را شروع کردیم 5 رام قطار از سایر خطوط به این خط تزریق کردیم، به همین منظور با ورود قطارهای جدید باید قطار را به خطوط دیگر بازگردانیم.

وی بیان اینکه تعدادی از قطارها برای کاهش سر فاصله حرکت قطارها به خط ۳ تزریق می‌شوند، تاکید کرد: در حال حاضر در نیمه شمالی سر فاصله قطار ۱۸ دقیقه است که باید آن را به ۹ دقیقه کاهش دهیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به کمبود واگن در خط ۷، افزود: هفته آینده یک ایستگاه دیگر از خط ۷ مترو تهران افتتاح می شود، به همین دلیل باید تعداد قطارها در این خط را به ۷ رام افزایش دهیم.

انتهای پیام/

کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط 3 مترو تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار