شیراز؛

تعطیلی ۳ واحد غیراستاندارد تولید بتن

۳ واحد تولیدی غیرمجاز تولید بتن آماده در استان فارس پلمپ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رهنما مدیرکل استاندارد استان فارس اظهار کرد: ۳ واحد تولید بتن آماده که محصول غیراستاندارد تولید می‌کردند، بعد از بی‌توجهی به اخطار‌های قانونی، با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط پلمپ شدند.

مرتضی رهنما افزود: پرونده این ۳ واحد با اتهام تقلب و کم‌فروشی، به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی قضائی ارسال شده است.

وی تصریح کرد: هر ۳ واحد متخلف پلمپ شده در شهرستان مرودشت استان فارس قرار دارد.

مرتضی رهنما اضافه کرد: با توجه به اینکه قبلا تمام اخطار‌ها به تولید کنندگان مصالح ساختمانی غیر استاندارد داده شده است، از این پس برخورد قانونی با چنین واحد‌هایی در دستور کار استاندارد فارس قرار دارد.

مدیرکل استاندارد فارس ادامه داد: با توجه به اینکه عنوان اتهامی چنین تخلفی کم فروشی و تقلب در کالا است، به طور قطع محکومیت‌ها و جریمه‌های سنگینی در انتظار متخلفان خواهد بود.

وی همچنین از تداوم نظارت بر دستگاه‌های آسانسور در واحد‌های عمومی اعم از فروشگاه‌ها و مکان‌های دولتی خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات نظارتی کارشناسان، آسانسور واحد تجاری زیتون در مرکز شهر شیراز به دلیل غیر استاندارد بودن، پلمپ شده است.

مدیرکل استاندارد فارس با اشاره به اینکه کارشناسان در بازدید‌های خود نسبت به ارائه تذکر و اخطار‌های قانونی اقدام کرده و می‌کنند، افزود: علیرغم اینکه امروزه آسانسور در تمام واحد‌های ساختمانی با کاربری‌های مختلف وجود دارد، برای اداره کل استاندارد مقدور نیست که واحد‌های مسکونی و خصوصی را به شکل مداوم و برنامه‌ریزی شده نظارت کند.

رهنما گفت: تمام مالکان واحد‌های ساختمانی مکلف به استانداردسازی آسانسور‌های نصب شده هستند.

مدیرکل استاندارد فارس از شهروندان خواست در صورت مواجهه با واحدهای غیراستاندارد، مورد را گزارش دهند.

انتهای پیام/ن

جریمه ۳ واحد غیراستاندارد تولید بتن به علت کم فروشی و تقلب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار