در مراسم سالروز عملیات مرصاد در اراک؛

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه:فتنه خط قرمز نظام به‌شمار می‌رود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه کشوردر اراک گفت: فتنه خط قرمز نظام است و گناه فتنه گران نابخشودنی است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه:فتنه خط قرمز نظام به‌شمار می‌رود به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت‌الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه کشور در مراسم بزرگداشت روز نماز جمعه و سالروز عملیات مرصاد و بمباران شهر اراک گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند: فتنه خط قرمز این نظام به‌شمار می‌رود و فتنه‌گران با فتنه ۸۸ به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند و این گناهی نابخشودنی است.

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی با بیان اینکه نظام اسلامی اصولی دارد که هیچگونه تسامح و تساهلی در قبال این اصول پذیرفتنی نیست و ائمه جمعه وظیفه دفاع از این اصول انقلاب را برعهده دارند افزود: یکی از این اصول برخورد قاطع با فتنه و فتنه‌گران است.

وی با اشاره به هجمه برخی جریانات به ارکان مهم و اصلی نظام اضافه کرد: جریان و باندی مهمترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد هجمه قرار داده است.

دشمن به دنبال گرفتن روحیه شهادت طلبی و انقلابی از ماست

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه باید به هربهانه‌ای نام و یاد شهدا را گرامی بداریم ادامه داد: دشمن به دنبال گرفتن روحیه شهادت طلبی و انقلابی ماست و به شدت از این تفکر وحشت دارد و ائمه جمعه مروج فرهنگ شهادت و ایثارگری هستند و باید در نماز جمعه‌ها این فرهنگ را ترویج دهند.

وی حضور در نماز جمعه را نمایش حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: یکی از اصول مهم انقلاب استکبارستیزی است و این از مواضع مهم اصلی نظام و برگرفته از قرآن و روایات است و باید جایگاه نمازجمعه مرکزی برای تشریح مواضع استکبارستیزانه باشد.

حجت الاسلام تقوی برضرورت مقابله با اشرافی‌گری و حمایت از مظلومان تاکید کرد و بیان کرد: اشرافی‌گری مثل موریانه نظام را از داخل می‌خورد و نابود می‌کندو طبق آیات قرآنی، حمایت از مطلومان و محرومان در داخل و خارج کشور از اصول انقلاب به شمار می‌رود و دفاع از فلسطین، قدس، سوریه، لبنان، یمن و عراق هم دفاع از مظلوم است و هم امنیت کشور را تامین می‌کند.

وی اضافه کرد: قطعا اگر امروز مدافعان مظلوم حرم در خارج مرز‌ها نمی‌جنگیدند باید در شهر‌های خود با دشمنان می‌جنگیدیم و مقابله می‌کردیم و این درحالیست که مدافعان حرم مظلومانه و مقتدرانه در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه نظام تصمیم گرفت که حاجیان به حج اعزام شوند به موج تخریب‌ها اشاره کرد وافزود: چگونه است که با سفر‌های خارجی میلیون‌ها نفر به تایلند و ترکیه و دیگر کشور‌ها ارز خارج نمی‌شود و تنها به حج و ۸۰ هزار مسلمانی که برای ادای وظیفه دینی به خانه خدا می‌روند ارز از کشورخارج می‌شود.

وی افزود: امروز جبهه‌ای شکل گرفته که اتاق فکری دارد، برنامه ریزی کرده تا نهاد‌ها و افراد انقلابی را بزند، ولی ائمه جمعه محکم با اقتدار در برابر این موج ایستاده و دربرابر تهاجم فرهنگی دشمن ذره‌ای عقب نشینی نمی‌کند.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.