آیت الله دری در جمع مسولان استان مرکزی:

حضور پر شور مردم پای صندوق های رای ، اولویت اول انتخابات

آیت الله دری در جمع مسولان استان مرکزی گفت : اولویت اول انتخابات ، حضور پر شور و پر رنگ مردم پای صندوق های رای است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  در جمع مسولان این استان با اشاره  به برگزاری ایمن وهمراه با  آرامش انتخابات ، اولویت اصلی انتخابات را ، حضور پر شور و پر رنگ آحاد مردم پای صندوق های رای عنوان کرد و از مردم و مسولان  خواست برای حفظ و تداوم نظام، انقلاب و آرمانهای امام و رهبری گام بردارند.

امام جمعه اراک به هوشیاری در مقابل عناصر فتنه اشاره کردو افزود : نباید نمادهای فتنه 88 در جامعه احیاء شوند وباید انتخابات پیش رو در استان مرکزی یکی از امن ترین، فعال ترین و آرام ترین و در عین حال پرشورترین استان ها در فرایند انتخابات باشد.

 منتخبین ملت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر باید به تک تک آرائ مردم ، به چشم امانت نگاه کنند و پس از رای گیری وظیفه شان در قبال کل جامعه که وظیفه ای بسیار سنگین است را به نحو احسنت انجام دهند.

وی  کاندیداها و داوطلبان را به دقت و رعایت قانون در ایام تبلیغات دعوت کرد و گفت : همه دستگاه های مربوط و دست اندرکاران و مردم باید شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم و آرام و به دور از هرگونه حاشیه فراهم کنند، چرا که امنیت حاکم بر کشور بزرگترین موهبت خداوند است و به راحتی به دست نیامده است.
انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.