نمایش قدرت سیامند رحمان در توکیو

قوی‌ترین مرد پارالمپیکی جهان با حضور در غرفه تجهیزات ورزشی وزنه برداری بازیهای المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور پیدا کرد و تابلوی یادبود این بازی ها را امضا کرد.

نمایش قدرت سیامند رحمان در توکیوبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  سایت کمیته ملی پارالمپیک، قوی ترین مرد پارالمپیکی جهان در غرفه الیکو که تامین کننده تجهیزات ورزشی وزنه برداری بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است حضور پیدا کرد و تابلوی یادبود نماد بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ را امضا کرد. در این مراسم حامیان مالی این رقابت ها از جمله شرکت تویوتا هم حضور داشتند.

هدف اصلی برگزارکنندگان از دعوت چهره های پارالمپیکی به این مراسم، توسعه ورزش های پارالمپیکی در ژاپن است که سیامند رحمان به عنوان قوی ترین مرد پارالمپیکی جهان توجه بسیاری را در این کشور به خود معطوف کرده است.

سیامند رحمان همچنین در بازدید از غرفه الیکو به صورت نمایشی وزنه ۲۸۰ کیلویی را مهار کرد و مورد تشویق فراوان بازدیدکنندگان قرار گرفت.

لازم به ذکراست، سیامند رحمان که به دعوت برگزارکنندگان بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ راهی توکیو شده است در مدت حضور یک هفته ای خود به توسعه ورزش پارا وزنه برداری در این کشور در میان نوجوانان و جوانان کمک می کند.

انتهای پیام/

قویترین وزنه بردار پارالمپیکی میهمان برگزارکنندگان توکیو ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار