اردبیل؛

تداوم افزایش دمای هوا در اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با جنوبی شدن جریانات هوا روند افزایشی دما در اردبیل تا روز شنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اردبیل، اظهار کرد: با وجود اینکه در روز دوشنبه دمای هوا در اردبیل با کاهش چشم‌گیری روبرو شد، اما از دیروز مجددا دمای هوا افزایش پیدا کرد.

وی افزود: با جنوبی شدن جریانات هوا روند افزایشی دما ادامه خواهد داشت و همچنان موج گرما در نقاط مختلف استان ماندگار خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به اینکه افزایش دما تا روز شنبه هفته آینده در اردبیل تداوم خواهد یافت، تصریح کرد: افزایش دما در روزهای جمعه و شنبه محسوس‌تر از سایر روزها خواهد بود.

دولتی‌مهر خاطرنشان کرد: در این مدت در برخی از ساعات وزش باد نیز پیش‌بینی شده و سرعت وزش باد نیز در بسیاری از ساعات آرام پیش‌بینی می‌شود.

وی با پیش‌بینی دمای هوای استان در روز چهارشنبه، افزود: برای امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده و از اواخر روز نسبت به روزهای گذشته با افزایش ابر و کاهش نسبی دما همراه خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

افزایش دمای هوا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.