قم؛

صعود تهران و سمنان با حذف تیم بسکتبال قم

در پایان مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور در قم تیم‌های تهران و سمنان راهی مرحله بعد شدند و قم حذف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مسابقات بسکتبال نوجوانان پسر منطقه یک کشور در قم به پایان رسید و در پایان رقابت ۴ تیم برای کسب ۲ سهمیه صعود، تیم بسکتبال تهران به همراه سمنان راهی دور بعد شدند.

آخرین دور از مسابقات بسکتبال نوجوانان پسر کشور شامگاه جمعه در سالن شهید رضاییان قم به انتها رسید و تیم بسکتبال قم در یک بازی دشوار برابر تهران قرار گرفت و در ‌نهایت با نتیجه ۴۳ بر ۷۵ نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

این شکست برای تیم بسکتبال قم، سومین باخت متوالی در این رقابت‌ها بود و تهران نیز با این برد با ۳ برد پی در پی به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله دوم شد در شرایطی که صدرنشینی تهران با توجه به توان فنی و کیفی بسکتبال تهران قابل پیش بینی بود.

تیم بسکتبال سمنان نیز در مسابقه تعیین کننده برای صعود، به دیدار مازندران رفت در حالی که تیم برنده این بازی جواز صعود به عنوان تیم دوم را به دست می‌آورد که نتیجه نهایی این مسابقه برتری ۵۹ بر ۳۸ سمنانی‌ها بود تا مازندران نیز مثل قم از دور مسابقات کنار برود.

پیش از این تیم بسکتبال قم در دیدار برابر مازندران با امتیاز ۵۰ بر ۴۳ بازنده شده بود و تهران نیز با پیروزی قاطع و عجیب ۱۱۲ بر ۳۷ برابر سمنان صعود خود را قطعی کرده و توان خود را به رخ حریفان کشیده بود.

مرحله نهایی مسابقات بسکتبال نوجوانان کشور به زودی از سوی فدراسیون بسکتبال برگزار می‌شود و این در حالی است که بسکتبالیست‌های نوجوان قمی با قرار گرفتن در قعر جدول منطقه یک نمی‌توانند در مرحله نهایی حاضر باشند.

انتهای پیام/ت

صعود تهران و سمنان با حذف تیم بسکتبال قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار