قاضی زاده هاشمی مطرح کرد؛

راه اندازی ۱۵۰ مرکز غربالگری «سرطان سینه» در کشور/ ۱۱۰۰ مرکز دندانپزشکی تجهیز شدند

وزیر بهداشت گفت: در طول اجرای طرح تحول یک هزار و ۱۰۰ مرکز خدمات دندانپزشکی تجهیز و یک هزار و ۴۰۰ دندانپزشک به کار گرفته شده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در مراسم رو‌نمایی و اعزام ۸۰ کلینیک سیار دندانپزشکی که صبح امروز در محوطه هتل المپیک تهران  برگزار شد، اظهار کرد: قرار است از امروز ۸۰ واحد سیار دندانپزشکی به مناطق محروم اعزام شوند اما آنچه مهم است حضور ماندگار تیم های درمانی برای ارائه خدمت به محرومان در دور افتاده ترین مناطق کشور است.

وی گفت: در طول اجرای طرح تحول یک هزار و 100 مرکز خدمات سلامت دندانپزشکی تجهیز و یک هزار و 400 دندانپزشک به کار گرفته شده اند، از  سوی دیگر افراد کمتر از 14 سال ، زنان باردار و شیرده در مناطق محروم خدمات عمومی و تخصصی دندان پزشکی دریافت می کنند.

راه اندازی 150 مرکز غربالگری «سرطان سینه» در کشور/ 1100 مرکز دندانپزشکی تجهیز شدند

وی با بیان اینکه آمار مبتلایان به سرطان سینه در کشور همچنان نگران کننده است، افزود: راه اندازی ۱۵۰ مرکز غربالگری یکی از مهم ترین برنامه های وزارت بهداشت است که به زودی با اولویت مناطق محروم  انجام می شود؛ سرطان سینه به مشکلی جدی در ایران تبدیل شده و از این تریبون  ضمن تشکر از همکاری های خیران سلامت از آنها دعوت می کنم در این امر خدا پسندانه شرکت کنند.‌

انتهای پیام/

جزئیات حضور  تیم های درمانی در دور افتاده ترین مناطق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار