فرماندار ارومیه:

اشتغال زایی و ایجاد امید در جامعه اولویت اول دولت است

نشست هم اندیشی بانوان سازمان فنی و حرفه ای با فرماندار ارومیه، صبح امروز با حضور فرماندار و معاونين فرماندار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ عباس حسن خاني در نشست هم اندیشی بانوان سازمان فنی و حرفه ای اظهار داشت: متاسفانه حلقه مفقوده ای بين مراكز آموزشی و دانشگاه ها با بازار كار وجود داشت كه سازمان فنی و حرفه ای تا حدودی اين كاستی را جبران كرده است.

فرماندار اروميه برنامه ريزی سازمان فنی و حرفه ای براي شناسائی و ايجاد فرصت های شغلی در روستاها را ضروری دانسته و تصريح كرد: نياز به كار و اشتغال، يكی از عوامل اصلی مهاجرت از روستاها و حاشيه نشينی در شهرهاست.

وي اشتغال زایی و ایجاد امید در جامعه را اولویت اول دولت معرفي كرده و افزود: دستگاه های مختلف بايد از همه فرصت ها برای ايجاد اميد و اشتغال زایی استفاده كنند.

حسن خاني با تاكيد بر شناسائی فرصت هاي شغلی جديد توسط سازمان فنی و حرفه ای، گفت: زنان در شناسائی، ایجاد و بهره مندی از فرصت های شغلی نوین پیشرو هستند.

فرماندار اروميه خدمت به هموطنان در داخل كشور و همنوعان در خارج از كشور را مهم تلقی كرده و گفت: حفظ كيان خانواده و جايگاه زنان بايد در دستگاه های مختلف مورد توجه قرار گيرد.

انتهای پیام/ب

اشتغال زایی و ایجاد امید در جامعه اولویت اول دولت است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.