اردبیل؛

فعالیت 3 هزارو 800 ایثارگر در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور

3 هزارو 800 ایثارگر در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مصطفی رحیمیان مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در امور ایثارگران در مراسم تجلیل از ایثارگران اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اظهار کرد:  3 هزارو 800 ایثارگر در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور فعالیت می‌کنند که باید قدر این نیروهای ارزشمند در بدنه اجرایی کشور را دانست.

وی با اشاره به اینکه نیت وعمل شهدا خدایی بود که توانستند در اوج اخلاص به عزت و شرف برسند و تا ابد در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ماندگار شوندگفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و کارمندان ایثارگر از اولویت‌های اصلی مسئولان سازمان راهداری است و حل مسائل و مشکلات آنان باید پیگیری و به سرعت انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام استان عزت، اقتدار، صلابت و سربلندی کشور را مدیون خون ارزشمند شهدا دانست و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

علی رحمتی با بیان اینکه فرهنگ ایثار ، شهادت و فداکاری در جامعه ما زنده است افزود : از 367 نفر پرسنل راهداری استان اردبیل 24 درصد آن را خانواده های شهدا ، ایثارگران ، جانبازان و رزمندگان تشکیل می دهند.

وی گفت : همه ما با تبعیت از فرامین هوشمندانه رهبر معظم انقلاب با روحیه جهادی درمیدان عمل آماده اقدام انقلابی برای دست یابی به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی درعرصه های مختلف هستیم و با همه توان راه شهدا را با قدرت و صلابت ادامه می دهیم.

 

انتهای پیام/ع

سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.