جذب 4 هزار دانشجو در علوم پزشکی آزاد تهران در سال تحصیلی جدید

معاون علوم پزشکی آزاد تهران گفت: در سال تحصیلی جدید ۴ هزار دانشجو در علوم پزشکی آزاد تهران پذیرش می‌شوند.

ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تعداد دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی گفت: دانشگاه آزاد در حوزه پزشکی هر سال 10 هزار دانشجو در سراسر کشور از مقطع کارشناسی تا دکترای حرفه ای جذب می‌کند و امسال به دلیل جذب PHD ظرفیت ها افزایش پیدا کرده است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از میزان پذیرش دانشجو در علوم پزشکی آزاد تهران در سال جدید خبر داد و  افزود: دانشگاه علم پزشکی تهران با سه دانشکده پزشکی، دندانپزشکی ، علوم دارویی و زیر مجموعه پرستاری و مامایی در مجموع 4 هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید جذب می کند.

ابطحی راه اندازی دانشگاه آزاد علوم پزشکی آزاد تهران را یک از اقدامات موثر در زمینه ارتقای آموزشی در این حوزه معرفی کرد و گفت: سه دانشکده علوم دارویی، دندانپزشکی و پزشکی و دانشکده های زیر مجموعه شامل پرستاری و مامایی در قالب دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران در سال تحصیلی جدید پذیرش دانشجو خواهند داشت.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با اجرایی شدن و راه اندازی علوم پزشکی آزاد تهران تمام قوانینی که در دانشگاه آزاد وجود دارد و اختیاراتی که این قوانین و دولت به هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی می دهند این دانشگاه با استقلال بیشتری در توسعه کمی و کیفی و ارتقای آموزش گام بر می دارد.

با بیان اینکه دانشگاه آزاد در زمینه ارتقای آموزش قدم های خوبی برداشته گفت: توجه ما به ارتقای کیفیت بوده و به همین منظور دفاتر توسعه آموزش در دانشگاه آزاد را ایجاد کردیم و در همین راستا در المپیاد دانشجویی امسال 31 نفر در دوره اول المپیاد در زمره منتخبان قرار گرفتند.

وی افزود: بر اساس تغییرات ایجاد شده در بافتهای بیمارستانی دانشگاه آزاد و تجهیز وبازسازی آنها 7 بیمارستان ما رتبه اول کشوری را کسب کردند.

انتهای پیام/

ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار