یاسوج؛

کشته و زخمی شدن سه نفر در سانحه رانندگی یاسوج-اصفهان

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وقوع این سانحه رانندگی گفت: ساعت 13 و 30 روز گذشته، وقوع تصادفی در کیلومتر 17 جاده یاسوج به اصفهان در نزدیکی روستای تل‌گاه به پلیس اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ اسفندیار تباشیر رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وقوع این سانحه رانندگی گفت : ساعت 13 و 30 روز گذشته، وقوع تصادفی در کیلومتر 17 جاده یاسوج به اصفهان در نزدیکی روستای تل‌گاه به پلیس اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله کارشناسان پلیس راه جهت بررسی موضوع به صحنه تصادف اعزام شدند که مشخص شد یک دستگاه خودروی 206 با یکدستگاه خودروی لیفان برخورد که بر اثر این سانحه رانندگی متاسفانه یک نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

این مقام انتظامی علت وقوع این حادثه رانندگی را انحراف به چپ، از ناحیه خودروی 206 اعلام کرد.

تباشیر در ادامه تاکید کرد: از رانندگان درخواست داریم همواره با سرعت مطمئنه حرکت کنند و به تابلوهای هشدار کنار جاده توجه و به توصیه‌های ماموران پلیس دقت کنند تا شاهد بروز چنین حوادث ناگواری نباشیم.

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن اشاره به عملیات بهسازی و تعریض محور ارتباطی یاسوج به اصفهان به خصوص، محل حادثه رانندگی امروز، از مسؤولان راه و شهرسازی درخواست کرد، رفع نقاط حادثه‌خیز را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/غ

رفع نقاط حادثه‌خیز در دستور کارمسئولان استانی قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.