دیدارمدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با استاندار آذربایجان غربی

محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با حضور در دفتر استاندار آذربایجان غربی با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ استاندار آذربایجان غربی در این دیدار به ظرفیت شهرهای مختلف استان و بویژه شهر تکاب اشاره کرد و گفت: شهر تکاب به عنوان شهر پایلوت در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است .

سعادت ادامه داد: شهرستان تکاب به لحاظ جغرافیایی و وجود معادن طلا ، و مردمانی سخت کوش و هنر پرور و همچنین  تولید فرش تکاب یکی از شهرستانهای مستعد استان به شمار می رود و ما از اجرای شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت در این شهرستان حمایت می کنیم.

در این دیدار محمدحسین حسین زاده با ارائه گزارشی از روند فعالیت های بانک رسالت گفت: بانک قرض الحسنه رسالت بانکی خرد است و مخاطبین آن ۸۰ درصد از افراد جامعه هستند که نیاز به تسهیلات کلان ندارند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت در راستای اقتصاد مقاومتی گفت: این شبکه متشکل از پنج مجموعه( انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه وکارآفرینی اجتماعی، پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، بانک قرض الحسنه رسالت و گروه توسعه کارآفرینی ثمین) است که بانک در این شبکه نقش تامین مالی خرد را برعهده دارد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با بیان اینکه توسعه کسب و کارهای خُرد و خانگی در شهرهای کوچک و روستاها از جمله مهمترین اهداف این شبکه است ، افزود: تکاب یکی از مناطق مدنظر برای شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت است که در حال حاضر به دنبال بررسی و مطالعه منطقه هستیم.

انتهای پیام/ب

 

دیدارمدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با استاندار آذربایجان غربی

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.