دامغان;

دهه کرامت فرصتی برای توسعه فرهنگ رضوی است

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت : دهه کرامت فرصت گرانبهایی برای توسعه فرهنگ رضوی در سطح کشور و حتی کشورهای خارجی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دهه کرامت فرصت گرانبهایی برای توسعه فرهنگ رضوی در سطح کشور و حتی کشورهای خارجی است گفت : حضور کاروان های زیر سایه خورشید در استان های کشور و کشورهای خارجی مسلمان و غیر مسلمان این ظرفیت بسیار خوب را افزایش می دهد.

 

وی افزود: باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود تا با اجرای کامل و اصولی برنامه های فرهنگی این کاروان ها بتوانیم فرهنگ رضوی را بیش از گذشته به مردم دنیا بشناسانیم.

 

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غیر مسلمانان زیادی نیز از دوستداران ائمه اطهار و به خصوص امام رضا(ع) هستند، تصریح کرد: اجرای اینگونه برنامه های فرهنگی می تواند نتایج بسیار خوبی را در بر داشته باشد.

 

حسن‌بیگی بیان کرد: در سطح کشور نیز باید فضای معنوی دهه کرامت مورد توجه قرار بگیرد تا از این فضا اقشار مختلف جامعه برای انتخاب مسیر درست بتوانند به خوبی استفاده کنند.

 

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه حضور اقشار مختلف در برنامه های فرهنگی این کاروان‌ها مورد توجه قرار می گیرد، تصریح کرد: برنامه‌های مختلف با توجه به نیاز هر سلیقه و سن در زمان حضور کاروان های زیر سایه خورشید در سطح کشور مشخص شده است.


انتهای پیام / ه


باید فرهنگ رضوی را به مردم دنیا بشناسانیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.