هفته ششم لیگ برتر فوتسال؛

تنور مسابقات فوتسال داغ شد/ گیتی پسند در اندیشه صدر جدول

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با دیدار تیم‌های آتلیه طهران قدیم و حفاری اهواز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با برگزاری دیدار تیم‌های آتلیه تهران قدیم و حفاری اهواز آغاز می شود.

نایب قهرمان آسیا در اندیشه کسب صدر جدول

آتلیه تهران قدیم - حفاری اهواز

تیم رده هفتمی آتلیه طهران قدیم در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه ۱۳ مردادماه میزبان تیم حفاری اهواز است‌.تیم حفاری اهواز دیدار هفته پنجم به خود مقابل مقاومت قرچک را توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان برساند و تا رتبه پنجم جدول بالا بیاید‌.‌‌‌‌در مقابل تیم فوتسال آتلیه طهران قدیم برخلاف حریف تهرانی خود در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با نتیجه سنگین ۶ بر ۲ مقابل تیم صدرنشین مس سونگون شکست خورد و به رتبه هفتم جدول سقوط کرد‌ بازیکنان تیم حفاری اهواز می توانند با شکست تیم آتلیه تهران قدیم تا جایگاه دوم جدول بالا بیایند و در مقابل آتلیه تهران قدیم که شکست سنگینی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال متحمل شده است، به دنبال شکست‌ حریف خود و اعاده حیثیت است تا بتوانند نتیجه باخت دیدار قبلی خود را جبران کند. با توجه به موقعیت تیم های آتلیه طهران قدیم و حفاری اهواز می توان دیدار جذابی میان این دو تیم را پیش بینی کرد.

دیدار تیم‌های آتلیه تهران قدیم و حفاری اهواز ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه در تهران برگزار می‌شود.

شهرداری ساوه - مقاومت البرز

تیم فوتسال مقاومت البرز در چهارشنبه هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به مصاف شهرداری ساوه می‌رود بازیکنان تیم شهرداری ساوه در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مقابل تیم انتهای جدولی هیئت فوتبال قم به نتیجه ۲ بر ۲ رضایت دادند و در رتبه سیزدهم جدول رده بندی لیگ حضور دارند. در مقابل تیم مقاومت البرز توانست با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم آذرخش بندرعباس به پیروزی برسد و در رتبه نهم جدول قرار بگیرد.
تیم شهرداری ساوه در این دیدار احتمالا با ترکیبی هجومی پا به میدان مسابقه می‌گذارد.بازیکنان مقاومت البرز برای قرار گرفتن در نیمه اول جدول در رده بندی لیگ برتر فوتسال به پیروزی در این دیدار نیاز دارند.
دیدار تیم های شهرداری ساوه و مقاومت البرز از ساعت ۱۸ روز جمعه در ساوه برگزار می‌شود.

آذرخش بندرعباس - گیتی پسند

شاید توان به جرات گفت یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مسابقه بین تیم‌های آذرخش بندرعباس و نایب قهرمان جام باشگاه‌های فوتسال آسیا است. تیم آذرخش که در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم مقاومت البرز شکست خورد و تنها با کسب سه امتیاز از ۵ بازی در رتبه دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد. در مقابل تیم فوتسال گیتی‌پسند که در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا حضور داشت توانست عنوان نایب‌قهرمانی مسابقات را از آن خود کند. شاگردان علیرضا افزود با برگزاری ۴ دیدار در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارند و برای بازپس‌گیری عنوان نخست به دنبال سه امتیاز این دیدار هستند. تیم گیتی پسند اصفهان که بازیکنان ملی پوش زیادی را در اختیار دارد از ساعت ۱۸ روز جمعه سیزدهم مرداد ماه میهمان آذرخش بندرعباس است.

فرش ‌آرا - ارژن شیراز

تیم فوتسال ارژن شیراز در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر توانست با سه گل شهروند ساری را شکست دهد و توانست به اولین پیروزی خود در لیگ دست یابد با ۴ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار بگیرد.
در مقابل بازیکنان فرش آرا مشهد با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه سوم لیگ قرار دارند و توانستند در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم پارسیان شهر قدس را شکست دهند. تیم فرش آرا برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به 3 امتیاز از دیدار با ارژن شیراز نیاز دارد. در مقابل بازیکنان ارژن می‌خواهند با کسب دومین برد نیمه وال جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال را تجربه کنند. دیدار تیم‌های فرش آرا و ارژن شیراز از ساعت ۱۸ در شهر مشهد برگزار می‌شود.

تاسیسات دریایی - شهروند ساری

تیم فوتسال شهروند ساری در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مقابل ارژن شیراز با سه گل شکست خورد و با کسب ۶ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار دارد، اما تاسیسات دریایی برخلاف تیم شهروند ساری با انجام ۴ دیدار و کسب ۱۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد.
شاگردان وحید شمسایی در هفته پنجم لیگ به دلیل حضور تیم گیتی‌پسند در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا استراحت کردند. تیم تاسیسات دریایی برای باقی‌ماندن در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال نیاز به کسب سه امتیاز این دیدار دارد و در مقابل بازیکنان تیم شهروند ساری برای این که نشان‌دهنده می توانند جزء بالا بالانشینان جدول باشند برای پیروزی پا به میدان مسابقه می‌گذارند.

پارسیان شهرقدس - مس سونگون

بازیکنان تیم مس سونگون نشان دادن در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از روحیه بالایی برخوردار هستند و در آخرین دیدار خود توانست با نتیجه ۶ بر ۲ تیم آتلیه تهران قدیم را شکست دهند و موقتا به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال صعود کنند. برخلاف تیم مس سونگون بازیکنان پارسیان شهرقدس شرایط خوبی را تجربه نمی کنند و با شکست در هفته گذشته مقابل فرش آرای مشهد با کسب تنها ۴ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.
با توجه به نتایج گذشته تیم‌های پارسیان شهر قدس و مس سونگون بازیکنان هر دو تیم به دنبال پیروزی در این دیدار هستند و کسب سه امتیاز می‌تواند شرایط برای ادامه کار در لیگ برای آنها مهیا کند.
دیدار تیم‌های پارسیان شهرقدس و مس سونگون ساعت ۱۸ روز جمعه سیزدهم مرداد ماه برگزار می شود.

مقاومت قرچک - هیئت فوتبال قم

تیم فوتسال مقاومت قرچک در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به مصاف هیئت فوتبال قم می رود. تیم مقاومت قرچک با کسب ۷ امتیاز در رتبه ششم جدول ۱۴ تیمی لیگ حضور دارد و در هفته گذشته مقابل تیم حفاری اهواز با نتیجه سه بر دو شکست خورده است و برای باقی ماندن در میان مدعیان نیاز به کسب پیروزی در این دیدار دارد. در مقابل تیم انتهای جدولی هیئت فوتبال قم تنها با یک امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر فوتسال وجود دارد. بازیکنان تیم هیئت فوتبال قم در هفته پنجم رقابت‌های لیگ با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ مقابل شهرداری ساوه متوقف شدند. تیم هیئت فوتبال قم برای فرار از منطقه خطر نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز این دیدار دارد.
دیدار تیم‌های مقاومت قرچک هیئت فوتبال قم روز جمعه سیزدهم مرداد ماه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

گفتنی است تیم‌های گیتی پسند و تاسیسات دریایی به دلیل حضور شاگردان علیرضا افضل در مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا نسبت به سایر تیم‌ها یک مسابقه کمتر برگزار کرده اند.

 

جدول لیگ برتر فوتسال

نایب قهرمان آسیا در اندیشه کسب صدر جدول

انتهای پیام/

 

پیش بازی لیگ برتر فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار