کرمانشاه؛

کشف و ضبط بیش از 216 میلیارد ریال کالای قاچاق

رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی معاونت غذا و داروی استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته ۲۱۶ میلیارد و ۳۲۵ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال کالای قاچاق سلامت محور در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ کیومرث رحیمی  رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی معاونت غذا و داروی استان کرمانشاه با اشاره به کشف 101 هزار و 87 قلم کالای قاچاق سلامت محور در بازرسی‌های ویژه این سازمان، بیان کرد: ارزش ریالی این کالاها در سال گذشته 216 میلیارد و 325 میلیون و 480 هزار ریال بوده است.


وی با اشاره به توزیع 3 هزار بروشور آموزشی، انعقاد تفاهم نامه علمی فرهنگی با دانشگاه رازی، برگزاری 360 نفر ساعت آموزش برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی گفت: برگزاری همایش و 600 نفر آموزش با محور کالاهای سلامت محوربرای آرایشگران زنانه از جمله این اقدامات فرهنگی آموزشی است.


رحیمی  اقدامات میدانی را شامل بازدید از باشگاه‌های ورزشی، بدنسازی، آرایشگاه‌های زنانه، بازدید از عطاری، فروشگاه‌های مواد غذایی و داروخانه‌ها دانست و عنوان کرد: 280 پرونده در این معاونت در حوزه قاچاق کالاهای سلامت محور به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.


وی تعداد کالاهای کشف شده در حوزه دارو، مخدر و مکمل را 89 هزار و 814 قلم دانست و افزود: ارزش ریالی این کالاها 27 میلیارد و 388 میلیون و 775 هزار ریال بوده است.


رحیمی ادامه داد: 476 قلم کالای قاچاق در حوزه مواد غذایی و آشامیدنی به ارزش 18 میلیارد و 31 میلیون و 771 هزار ریال و 313 قلم تجهیزات و ملزومات پزشکی قاچاق به ارزش 435 میلیون و 787 هزار ریال در سال گذشته کشف و ضبط گردید.

 

انتهای پیام/ز

کشف حدود 90هزار مواد خمدر و مکمل دارویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار