ابطحی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولین طبق فرمایش رهبر انقلاب باید از ضعف‌های فرهنگی و اقتصادی با خبر باشند

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز گفت: طبق بیانات اخیر رهبر انقلاب مسئولین باید از ضعف‌های اقتصادی و فرهنگی با خبر باشند.

اتفاقات زیرپوستی شدیدی در جامعه در حال شکل‌گیری است/ مسئولین مدیریتی باید بدانند جوانان چه مرزهایی را رد کرده‌اندمحمدعلی ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه مسئولین باید پیام‌های مردم را بی‌واسطه دریافت کنند، گفت: این صرفا به این معنا نیست که دائما در میان مردم رفت و آمد کنند، چون این کار نیازمند مسائل حفاظتی است.

وی با بیان اینکه ارتباط بی‌واسطه مسئولین با مردم به این معناست که بتوانند به صورت مخفی و سری از واقعیات درون جامعه باخبر شوند، اظهار داشت: این مسئله برای همه قوا ضروری است و در مجموع این اطلاع یابی برای دولت نیازی اساسی است که نبود آن ضعفی اساسی برای دولت است.

ابطحی با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی اطلاع داشتن از طرز فکر جامعه خیلی مهم است، بیان داشت: مسئولین مدیریتی باید بدانند جوانان چه مرز‌هایی را رد کرده‌اند و لازمه شناخت جامعه هم درک صحیح از فقر و مشکلات فرهنگی است.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مسئولین با مردم برای درک صحیح از وضعیت آن‌ها گفت: من فکر می‌کنم منظور ایشان صرفا محدود به مسائل اقتصادی نمی‌شود و اگرچه مسائل اقتصادی در اولویت است، اما مسئولین باید از ضعف‌های فرهنگی هم اطلاع یابند.

این فعال اصلاح طلب تصریح کرد: ادبیات و سبک زندگی نسل جدید به گونه‌ای است که به هیچ وجه در ادبیات و سبک زندگی مسئولین دیده نمی‌شود و آن‌ها همدیگر را نمی‌فهمند.

 

 

انتهای پیام/

نظر رهبری درباره ارتباط مسئولین و مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار