بیرجند؛

فعالیت 12 پایگاه انتخاب رشته داوطلبان کنکور

12 پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش درخراسان جنوبی به داوطلبان کنکورسراسری 96 مشاوره ارائه می کنند. مراکز مشاوره آموزش و پرورش خراسان جنوبی در انتخاب رشته مشاوره می دهند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش استان گفت: این پایگاهها در تمام شهرستانهای استان و همچنین بخش دستگردان طبس از روز دوشنبه فعالیت خود را آغاز کردند.


خانم فرازی افزود: درهر پایگاه 7 تا 8 مشاوره آموزش دیده، خبره و باسابقه تا 23 مرداد، زمان پایان مهلت انتخاب رشته، صبح و عصربه داوطلبان مشاوره می دهند.

وی هزینه انتخاب رشته در مراکز مشاوره آموزش و پرورش را برای مراجعه کنندگان فرهنگی 15 هزار تومان و برای افراد غیر فرهنگی 25 تا 30 هزار تومان اعلام کرد و گفت: برای داوطلبانی که بضاعت مالی نداشته باشند نیز بصورت رایگان انتخاب رشته می شود.


رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ملاکهای انتخاب رشته را در این پایگاهها رتبه، علاقه و توانمندیهای داوطلب وهمچنین شرایط جامعه، بازار کارو خود اشتغالی دانست.


پایگاه انتخاب رشته در شهر بیرجند در خیابان بهشتی 9 واقع است.


پارسال پایگاههای انتخاب رشته آموزش و پرورش خراسان جنوبی به حدود 5 هزار داوطلب خدمات مشاوره ای ارائه کردند.


12 هزار داوطلب در خراسان جنوبی امسال در آزمون ورود به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی 96 شرکت کردند که 6 هزار نفر آنان فارغ التحصیلان امسال مدارس هستند.

منبع:صداوسیما
انتهای پیام/ک

مراکز مشاوره آموزش و پرورش خراسان جنوبی در انتخاب رشته مشاوره می دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار