هفته هفتم لیگ برتر فوتسال؛

شاگردان شمسایی و گیتی پسند در اندیشه صدر

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با دیدار ارژن شیراز و تاسیسات دریایی روز جمعه آغاز می‌شود.

شاگردان شمسایی و گیتی پسند در اندیشه صدربه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفتمین هفته رقابت های لیگ برتر فوتسال از دیدار تیم‌های ارژن شیراز و تاسیسات دریایی از روز جمعه آغاز می شود.

ارژن شیراز - تاسیسات دریایی

اولین دیدار از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بین تیم های ارژن شیراز و تاسیسات دریایی از ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار می شود. تیم فوتسال ارژن شیراز در دیدار هفته گذشته خود مقابل فرش آرای مشهد با نتیجه سنگین ۷ بر ۲ شکست خورد و در رتبه دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال حضور دارد. در مقابل تیم تاسیسات دریایی که این روزها با کسب نتایج خوب در رتبه چهارم جدول است در هفته گذشته توانست با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شهروند ساری را شکست دهد و می خواهد با پیروزی در دیدار مقابل ارژن شیراز در کورس قهرمانی باقی بماند و نزدیک به صدر جدول شود.

گفتنی است شاگردان وحید شمسایی در تیم فوتبال تاسیسات دریایی به دلیل حضور تیم گیتی پسند اصفهان در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا ۲۰۱۷ یک دیدار نسبت به سایر تیم ها کمتر انجام داده اند.

مس سونگون - فرش آرا مشهد

فرش آرا مشهد هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با نتیجه سنگین ۷ بر ۲ توانست تیم ارژن شیراز و شکست دهد و رتبه دوم جدول رده‌بندی را از آن خود کند و با توجه به دیدار پیش روی این تیم می توان یک مسابقه جذاب را بین تیم های فرش آرا و مس سونگون تصور کرد. بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون در رتبه نخست جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال حضور دارند و توانستند در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر تیم پارسیان شهر قدس را شکست دهند.
تیم فوتسال فرش آرای مشهد می تواند با کسب سه امتیاز این دیدار رتبه نخست جدول را از آن خود کند.

گفتنی است دیدار تیم‌های مس سونگون و فرش آرای مشهد روز جمعه ساعت ۱۸ به میزبانی مسی ها برگزار می شود.

هیئت فوتبال قم - آتلیه تهران قدیم

آتلیه تهران قدیم که در رتبه هفتم جدول رده بندی حضور دارد هفته ششم رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۳ مقابل حفاری اهواز متوقف شد و در مقابل تیم هیئت فوتبال قم که در رتبه چهاردهم و انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال حضور دارد توانست اولین امتیاز خود را در این فصل از لیگ برتر مقابل مقاومت قرچک به دست آورد. تیم هیئت فوتبال قم به دنبال کسب 3 امتیاز دیدار مقابل آتلیه تهران قدیم است تا بتواند هرچه سریعتر خود را از انتهای جدول جدا کند و برای اولین بار در این فصل نیمه دوم جدول را تجربه کند در مقابل تیم رده هفتمی آتلیه تهران قدیم برای قرار گرفتن در جمع مدعیان به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارد.
گفتنی است دیدار تیم های هیئت فوتبال قم و آتلیه تهران قدیم از ساعت ۱۸ روز جمعه بیستم مردادماه در قم برگزار می‌شود.

 حفاری اهواز - پارسیان شهر قدس

تیم فوتسال حفاری اهواز هفته ششم رقابت ها با نتیجه ۳ بر 3 مقابل آتلیه تهران قدیم به تساوی رضایت داد و در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت در مقابل تیم پارسیان شهرقدس شرایط متفاوتی دارد و با باختی که با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تیم صدرنشین مس سونگون تجربه کرد در رتبه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.

گفتنی است دیدار تیم های حفاری اهواز و پارسیان شهر قدس از ساعت ۱۸ روز جمعه بیستم مردادماه برگزار می شود.

مقاومت البرز - مقاومت قرچک

تیم مقاومت قرچک در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل تیم هیئت فوتبال قم متوقف شد و با این نتیجه در رتبه ششم جدول قرار گرفت اما بازیکنان مقاومت البرز با نتیجه سنگین 4 بر یک مقابل شهرداری ساوه شکست خورد و تا ربته دهم جدول رده بندی لیگ سقوط کرد.

گفتنی است دیدار تیم های قاومت البرز و مقاومت قرچک از ساعت ۱۸ روز جمعه بیستم مردادماه برگزار می شود.

گیتی پسند - شهرداری ساوه

تیم فوتسال گیتی پسند در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال به مصاف آذرخش بندرعباس رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و با توجه به یک دیدار کمتر نسبت به مس سونگون در رتبه سوم جدول قرار گرفت.در مقابل تیم فوتسال شهرداری ساوه هفته گذشته توانست با نتیجه سنگین 4 بر یک مقاومت البرز را شکست دهد و به جایگاه نهم جدول صعود کند.شاگردان علیرضا افضل به دنبال هر 3 امتیاز این دیدار هستند تا بتوانند صدر جدول را از مس سونگون باز پس بگیرند.

گفتنی است دیدار تیم های گیتی پسند و شهرداری ساوه از ساعت ۱۸ روز جمعه بیستم مردادماه برگزار می شود.

لازم به ذکر است که دیدار شهروند ساری و آذرخش بندرعباس روز شنبه 21 مردادماه انجام می شود.

انتهای پیام/

 برنامه هفته هفتم لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار