امام جمعه میاندآب؛

ایستادگی ملت ایران مقابل زورگویان همیشه پیروزی به ارمغان آورده

امام جمعه میاندوآب گفت:ایستادگی ملت ایران مقابل زورگویان و استکبار جهانی همیشه پیروزی به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حمید حسن زاده امام جمعه شهرستان میاندوآب نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان میاندوآب با اشاره به پویش وزارت ارشاد از مردم ۳۱ استان اظهار داشت: وزارت ارشاد در این پویش نتیجه مطالبات مردم را جمع‌آوری کرده است که طبق این پویش اولویت‌های مشکلات مردم مواردی همچون گرانی و تورم، فقر و نبود امکانات، بی‌عدالتی و تبعیض و دیگر موارد مشخص شده است.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده بیان کرد: این پویش نشان دهنده آن است که مردم به درستی به مشکلات خود را بیان کرده‌اند و حقیقتا مشکلات امروزه جامعه ما مواردی است که مردم در پویش ذکر شده اظهار کرده‌اند.

وی افزود: به همین سبب دولت دوازدهم و کابینه جدید باید این اولویت‌ها و مشکلات مردم را مدنظر قرار دهد و مقام معظم رهبری نیز در مراسم تنفیذ به مسئله پرداختن به مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی اشاره کردند.

حسن‌زاده گفت: امروزه باید با اتحاد خود سعی در حل مشکلات مردم داشته باشیم برای مثال اگر ایران بتواند بازار کشور عراق را به دست گیرد بیشتر مشکلات اقتصادی ایران حل می‌شود چرا که عراق یک میلیارد بشکه صادرات نفت دارد و تولیدات آن چنانی ندارد پس این مورد فرصت مناسبی برای ایران است که بازار کشور عراق را به دست گیرد.

امام جمعه میاندوآب بیان کرد: زمانی پیروز شده‌ایم که در مقابل سلطه طلبان ایستادگی کردیم و زمانی شکست خورده‌ایم که در مقابل آن‌ها عقب نشینی کرده‌ایم بنابراین این موضوع باد سرلوحه کار دولت و مسئولین باشد.

انتهای پیام/م

زمانی پیروز شده‌ایم که در مقابل سلطه طلبان ایستادگی کردیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.