احداث 3 پاسگاه پلیس راه جدید در جاده های استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: سه پاسگاه پلیس راه با هزینه ای بالغ بر 120 میلیارد ریال در جاده های این استان احداث می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در بازدید مراحل احداث پاسگاه پلیس راه اردبیل - آستارا که با حضور فرماندار نمین انجام شد افزود: این پاسگاهها در مسیرهای اردبیل به آستارا ، گرمی به بیله سوار و جاده سرچم ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه این پاسگاه به صورت مدرن و با استفاده از مصالح پیش ساخته احداث می شود، بیان کرد: ساخت این نوع سازه برای اولین بار در استان اردبیل صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در کشور فقط در تهران ، اصفهان و اردبیل از این نوع سازه ها برای ساخت پاسگاههای پلیس راه استفاده می شود.

رحمتی با اشاره به اینکه احداث پاسگاه اردبیل به آستارا از یک ماه پیش آغاز شده، افزود: این پاسگاه با 40 میلیارد ریال هزینه تا مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد. این پاسگاه 600 متر مربع بنا و یک هزار و 800 متر مربع محوطه سازی دارد و در مراحل نازک کاری قرار دارد.

وی با بیان اینکه مبلمان و کارواش نیز برای این پاسگاهها در نظر گرفته شده ، تشریح کرد: هزینه ساخت این پاسگاه به صورت 100 درصد از منابع سازمانی تخصیص داده شده و در اختیار این اداره کل قرار داده شده است.

وی افزود: با وجود حادثه خیز بودن جاده های استان اردبیل در زمینه پاسگاههای پلیس راه مجهز و مدرن کمبودهایی در استان وجود دارد. هم اکنون پنج پاسگاه پلیس راه در جاده های استان مستقر هستند.

 

انتهای پیام/ح

استقرار 5 پاسگاه پلیس راه در جاده های استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.