دریادار سیاری:

استفاده از نرم افزارهای چند رسانه‌ای در مراکز آموزشی نداجا ضروری است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: استفاده از نرم‌افزارهای چند رسانه ای در مراکز آموزشی نداجا امری ضروری است و باید گام‌های بلند و موثرتری در این راستا برداشته شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان؛امیر دریادار حبیب الله سیاری عصر امروز در جمع کارکنان مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در رشت اظهار داشت: ارتقاء کیفیت کتب آموزشی و استمرار در تجدیدنظر این کتب ضروری است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: استفاده از نرم افزارهای چندرسانه‌ای در مراکز آموزشی نداجا امری ضروری است که خوشبختانه محقق شده و باید گام‌های بلند و موثرتری در این راستا برداشته شود.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از شبیه‌سازها در امر آموزش برای ما بسیار مهم است افزود: از آنجایی که دسترسی به اصل تجهیزات این نیرو در تمامی مراکز آموزشی میسر نیست و نیز در راستای اجرایی شدن منویات فرماندهی معظم کل قوا پیرامون اقتصاد مقاومتی باید به موضوع شبیه‌سازها بیش از پیش تکیه کرد. 

دریادار سیاری اظهار داشت: از آن جهت که درصد بالایی از کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آموزش دیده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت هستند بنابراین این مرکز به‌عنوان یک مرجع آموزشی مهارتی مطرح است.

فرمانده نداجا با اشاره به اینکه اجرای آموزش‌های مبتنی بر عمل بسیار حائز اهمیت است خاطرنشان کرد: استانداردسازی کلاس‌ها، به‌روزرسانی طرح درس‌ها و روش‌های تدریس از جمله اقدامات موثری است که باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/س

استفاده از نرم افزارهای چند رسانه ای در مراکز آموزشی نداجا  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.