فرمانده انتظامی شهرستان خنج:

کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس

ماموران انتظامی شهرستان‌های خنج و مُهر مقادیری کالای قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ کرامت کریمی فرمانده انتظامی شهرستان خنج گفت: با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی پاسگاه محمله این شهرستان ۲ دستگاه کامیون کشنده ولوو را در محور‌های مواصلاتی این منطقه شناسایی و متوقف کردند.


وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو‌ها ۴۳ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق که بدون مدارک قانونی بود کشف شد، افزود: ۲ راننده این وسایل نقلیه دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.


کریمی اظهار داشت: ارزش این محموله‌های قاچاق افزون بر یک میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال است.


همچنین سرهنگ غلامرضا فرمانی فرمانده انتظامی شهرستان مُهر ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری درمحور جم- شیراز به یک دستگاه پژو پارس شک و آن را متوقف کردند.


فرمانی افزود: در بازرسی از این خودرو ۹۳۶ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق و بدون هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.


وی تصریح کرد: ارزش این محموله مکشوفه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده و در ارتباط با آن یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.


فرمانی بیان کرد: همچنین در عملیات دیگری، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محور‌های اصلی در بازرسی از چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین، ۱۵۱ طاقه پارچه و ۱۲۶ عدد قفل هوشمند قاچاق و بدون مجوز گمرکی کشف کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان مُهر اظهار داشت: ارزش کالا‌های مکشوفه ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده و در این زمینه چهار نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند و چهار دستگاه حامل این محموله‌های قاچاق نیز توقیف شد.
انتهای پیام/ر


کشف کالای قاچاق در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار