سرمایه گذاری یک شرکت معتبر فرشبافی کشور در خلخال

فرماندار شهرستان خلخال از سرمایه گذاری یک شرکت معتبر فرشبافی کشور در شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی، فرماندار خلخال از سرمایه گذاری یک شرکت معتبر فرشبافی کشور در خلخال خبرداد و گفت: با آغاز فعالیت این شرکت از اوایل شهریور امسال برای بیش از یک هزار نفر از بیکاران شهرستان در بخش فرشبافی متمرکز و تک بافت ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه با این شرکت تمام امکانات فرش بافی اعم از دار قالی و مواد اولیه از سوی سرمایه گذار تامین شده و حقوق یک هزار بافنده فرش نیز برابر حداقل حقوق قانون کار پرداخت و همه فرشبافان نیز زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت.

فرماندار خلخال افزود: دریافت هزینه های کلان از سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری در شهرک صنعتی خلخال برای صدور مجوزهای لازم جهت راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی مسوولان این شهرک در همان ابتدای کار بسیاری از سرمایه گذاران را از اقدام خود منصرف و یا طرح پیشنهادی را با مشکل جدی مواجه و در نهایت موجب فرار سرمایه گذاران از این شهرستان می شود.

بابایی گفت: اخذ 20 میلیارد ریال هزینه صدور پروانه احداث واحد تولیدی در شهرک صنعتی خلخال از یک سرمایه گذار قبل از احداث و راه اندازی واحد صنعتی نمونه ای از این بی مهری ها در خصوص سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان است.

وی افزود: در حالی که جامعه نیازمند همکاری مسوولان اجرایی با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای رفع معضل گسترده بیکاری است هرگونه مانع تراشی در مقابل این کار برخلاف سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت بوده و تغییر رفتار مدیران اجرایی در سرمایه گذاری بخش خصوصی ضروری بنظر می رسد.

 

انتهای پیام/ح

مسوولان در برابر سرمایه گذاری ها مانع تراشی نکنند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.