مسئول سازمان گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت؛

حضور بیش از ۳هزار نفر در اردوی فصل رویش آذزبایجان غربی

در راستای اهداف اردوهای راهیان نور اردوهای فصلی رویش در شهرستان های نقده و مهاباد به صورت تربیتی – فرهنگی و رزمی بصیرتی برگزار می شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ پاسدار حسنعلی چراغی مسئول سازمان گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه شهدا گفت: اردوهای فصل رویش با حضور دانش آموزان به صورت خاکی و آبی برگزار می شود که بخش خاکی آن در اردوگاه شهید امینی مهاباد و بخش آبی در آبهای منطقه سد حسنلوی نقده اجرا می شود.

چراغی با اشاره به اینکه این اردوها شامل سه بخش آمادگی دفاعی، تربیتی بصیرتی و بازدید از یادمانهای شهداست، تصریح کرد: تیراندازی با کمان، عبور از مانع و راپل و نیز جت اسکی و قایق سواری از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای دانش آموزان در این اردوهاست.

وی اظهار کرد: در کنار این فعالیت ها، بازدید از یادمانهای شهدای جنوب استان در شهرستانهای نقده و مهاباد نیز به همراه بیان نکات اخلاقی، تربیتی و بصیرتی توسط مربیان به شرکت کنندگان از جمله برنامه های این اردو است.

مسئول سازمان گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یادمانهای شهید امینی و شهید خلبان حیدری در مهاباد و شهید بروجردی نقده که از اولین شهدای ما هستند به همراه راویان برای دانش آموزان روایت گری و از آنها بازدید می کنند.

انتهای پیام/ح

 

 

حضور بیش از ۳هزار نفر در اردوهای فصل رویش آذربایجان غربی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.