فعالیت 320 تعاونی در اندیمشک/اشتغالزایی برای 10 هزار نفر

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت 320 تعاونی و اشتغالزایی برای حدود 10 هزار نفر در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید ناصر حسینی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک در این خصوص بیان داشت: از تعداد 670 تعاونی موجود شهرستان اندیمشک،320 مورد فعال هستند و بیش تر در حوزه کشاورزی فعالیت می کنند و تاکنون 10 هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شده اند.
وی اظهار کرد: برخی تعاونی های فعال کشاورزی انديمشک موفق به صادرات محصول به کشورهای خارجی شده اند.
حسینی با بیان اینکه تقریبا فرد فنی مجرب بیکار نداریم" اذعان داشت: تراکم بیکاری در رشته های دانشگاهی علوم انسانی است و مهم ترین علت بیکاری به طور کلی در انديمشک نداشتن مهارت های فنی می باشد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک در ادامه اولویت های کاری اداره متبوع خود را تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی با محور تولید و اشتغال بومی، حفظ اشتغال موجود، حفظ حقوق کارگران و نظارت بر آن، صیانت از نیروی کار، تحقق شعار هر خانه یک کارخانه، تحقق شعار هر روستا یک کارگاه و ترغیب روستائیان به ماندن در روستا و جلوگیری از مهاجرت روستائیان، اشتغال بومی جوانان و تلاش جهت ایجاد شرايط تسریع و تسهیل در ارائه تسهیلات و کوتاه کردن مراحل اداری عنوان کرد.
این مقام مسئول همچنین از 3 برابر شدن تسهیلات بخش مشاغل خانگی در سال جاری و راه اندازی ستاد جذب، تسریع و تسهیل سرمایه گذاری در آینده نزدیک در انديمشک خبر داد.
وی از کارفرمایان، ادارات و شرکت های شهرک های صنعتی خواست جهت جذب نیروی کار به کاریابی های خصوصی تحت نظارت اداره تعاون مراجعه نمایند.
انتهای پیام/گ

اشتغالزایی در اندیمشک با فعالیت صدها تعاونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۶
باتشکرعالی
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۸:۳۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۶
باتشکر عالی