دستاورد‌های انقلاب‌اسلامی مبین ظرفیت اسلام در اداره بشریت

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی مبین ظرفیت عظیم اسلام بویژه در حوزه‌های حکومت داری، جهانی شدن و اداره بشریت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در اولین نشست ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی، سرآغاز مراحل تکاملی بعد از کمال و مبدأ دستاورد‌های جدید برای نظام اسلامی است.

وی افزود: بر اساس توصیه رهبر معظم انقلاب (دام ظله)، گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید به صورت ممتاز و با تبیین و معرفی کامل دستاورد‌ها به جهان برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای رسالت جهانی است خاطرنشان کرد: در جشن اربعین انقلاب اسلامی باید دستاورد‌ها و عملکرد این انقلاب عظیم از ابتدا تا امروز، برای افکار عمومی و بشریت تبیین گردد.

نکونام گفت: معرفی صحیح این دستاورد‌ها به بشریت، سبب خنثی کردن فکر غلط و اندیشه نادرستی خواهد شد که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی القا می‌شد و بیانگر این بود که دین اسلام ظرفیت حکومت داری، جهانی شدن و اداره بشریت را ندارد.

وی افزود: همه افراد فارغ از تفاوت نگاه‌ها و سلایق و دستگاه‌های اجرایی باید در راستای معرفی این دستاورد‌ها برای بیان آثار و برکات حکومت دینی و خنثی کردن شبهه افکنی دشمن، تلاش و همکاری کنند.

نکونام با بیان اینکه ارائه دستاورد‌های انقلاب‌اسلامی بویژه برای نسل جوان باید به شیوه مبتکرانه، خلاقانه و هنرمندانه و به صورت اقناعی و البته به دور از اغراق باشد ادامه داد: باید ظرفیت‌های انقلاب اسلامی در مقایسه با سایر انقلاب‌های جهان برای جوانان تبیین شود.

وی با یادآوری ظرفیت عمیق و عظیم اسلام در عرصه‌های مختلف گفت: انقلاب اسلامی ایران و دستاورد‌های چهل ساله آن، تنها گوشه جزئی و بسیار ناچیزی از این ظرفیت است.

نکونام گفت: توجه به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها از جمله اخلاق و ارتقای فکر و کرامت انسانی، انسان سازی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، علمی و آموزشی، تکریم بنیان خانواده و ... باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین یادآور شد: در بیان این دستاورد‌ها باید انواع چالش ها، محدودیت ها، موانع و ناهمواری‌های گوناگون پیش رو از جمله جنگ سخت و نرم دشمن، کمبود‌های امکاناتی، تحریم و ... که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در کنار حرکت جهادی مردم و مسئولان در همه عرصه‌ها وجود داشته است، به رخ جهانیان کشیده شود.

نکونام ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی و همکاری فعال همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها از جمله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای استان به عنوان دبیر این ستاد، خروجی مطلوب در طراز چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی تنظیم و ارائه شود.

در اولین نشست ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، ائمه جمعه و مسئولان استانی مقرر شد ضمن تشکیل و فعال‌سازی دبیرخانه و معرفی نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی، جلسات ستاد به صورت ماهیانه برپا و پیگیری گردد.

۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار