۴ پروژه شاخص در حوزه راهداری در شهرستان گرمی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف فرمان رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گرمی افزود:  با تفکیک این دستگاه‌ها از سال گذشته، ساخت راه بر عهده راه وشهرسازی است و سپس برای حفظ نگهداری در اختیار راهداری قرار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴ پروژه شاخص در حال اجرا داریم، گفت: لکه‌گیری و روکش آسفالت جاده قدیم گرمی که با اعتبار ۴ میلیاد ریال در حال اجرا است، یکی از این پروژه‌های شاخص است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گرمی مغان تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه ۱۵ میلیارد ریال اعتبار لازم است و طبق زمان‌بندی تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.
وی پروژه روشنایی شرفه را از دیگر پروژه‌های مهم در دست اجرا برشمرد و گفت: اصلاح و ترمیم روکش آسفالت راه گرمی- اردبیل و گرمی- بیله سوار از منابع اعتبارات ملی هم اکنون از پروژه‌های در حال اجرای راهداری گرمی است.

فرمان تصریح کرد: از میان همه این پروژه‌ها تنها ۴ میلیارد ریال از اعتبار جاده قدیم گرمی- اردبیل از اعتبارات شهرستانی و باقی پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی است و ما نیز تلاش به جذب اعتبار ملی داریم.

وی با بیان اینکه اقدامات زیاد دیگری حسب وظیفه ذاتی این دستگاه انجام شده است، افزود: نگهداری تابلوها، خط‌کشی جاده‌ها، لکه‌گیری راه‌های فرعی و اصلی و حفاظت دائمی از حریم راه‌ها از جمله این اقدامات است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گرمی مغان بیان کرد:  راهداری گرمی برای رفاه حال شهروندان و کمک به توسعه شهر، احداث راه دسترسی به محل دفن زباله را با وجود اینکه از وظایف این اداره نیست، انجام داد.

 

انتهای پیام/ع

اجرای پروژه راهداری در شهرستان گرمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.