حبیبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کابینه دولت دوازدهم پاسخگوی مطالبات مردم و اعتماد مجلس باشد

دبیر کل جبهه ایستادگی گفت:دولت دوازدهم با رویکردی متفاوت می‌تواند پاسخگوی مطالبات مردم و اعتماد نمایندگان مجلس باشد.

کابینه دولت دوازدهم پاسخگوی مطالبات مردم و اعتماد مجلس باشدیدالله حبیبی دبیر کل جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مهمترین انتظار و مطالبه مردم از کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: رئیس‌جمهور و کابینه وی اولویت‌بندی‌هایی را در برنامه خود دارند که بر اساس برنامه ششم توسعه و واقعیت‌هایی که در کشور مشاهده می‌شود و همچنین اظهار ‌نظر‌های کارشناسان در سه حوزه نیاز به اهتمام جدی دولت دیده می‌شود.

وی افزود: در بخش اقتصاد لازم است که اقداماتی با رویکرد اشتغال‌ و تولید انجام شود و همه کارشناسان و مسئولین بر این مسئله اتفاق نظر دارند که بیکاری و نبود شغل منشا بسیاری از مشکلات کشور است و به نظر می‌رسد که رئیس ‌جمهور و کابینه اقتصادی او برنامه‌ای منسجمی را به منظور بهبود شرایط در این بخش در دستور کار قرار داده است.

حبیبی تصریح کرد: مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز تا حدود زیادی تحت تاثیر شرایط اقتصادی قرار دارد اما از طرفی باید توجه به تنوع قومیتی و فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش موظف هستند که در زمینه بهبود مناسبات انسانی و رشد کرامت اهتمام جدی بورزند.

دبیر کل جبهه ایستادگی با اشاره به اولویت‌های سیاست‌خارجی بیان داشت: کشور ما به لحاظ موقعیت جغرافیایی، سیاسی و منطقه‌ای که دارد همواره مورد طمع کشورهای سلطه‌جو قرار دارد و سیاست‌خارجی ما که شامل حفظ منافع ملی و ارتباط هوشمندانه با دنیاست که باید مورد توجه کابینه دولت دوازدهم قرار گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کابینه دولت دوازدهم باید با اتخاذ رویکردی متفاوت با سیاست‌های دولت یازدهم داشته باشد که بتواند پاسخگوی مطالبات مردم و اعتماد نمایندگان مجلس باشد.

انتهای پیام/

 

مهم ترین مطالبات مردم از دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار