پدیده با دوگل استقلال را شکست داد تا به شاگردان منصوریان درس بزرگی بدهد.

درس بزرگ پدیده به شاگردان منصوریانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم های استقلال تهران و پدیده مشهد در پنجمین هفته از رقابت های لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که حاصل این دیدار برتری 2گله قرمزهای مشهدی بود.

استقلال 20 دقیقه اول بازی را بسیار بد شروع کرد و پاس های اشتباه بازیکنان این تیم باعث شد حتی یک موقعیت هم نصیب آبی ها در دقایق ابتدایی بازی نشود.

در دقیقه 15 محمد قاضی از پشت محوطه جریمه با ضربه ای فنی و البته تماشایی دروازه استقلال را باز کرد تا استرس نتیجه نگرفتن کاملا بر اردوی آبی ها مسلط شود.

استقلال بعد از گل حدود 15 دقیقه بر بازی مسلط شد و چند موقعیت خوب بدست آورد که این موقعیت های یکی پس از دیگری از دست رفت. در این دقایق از بازی شجاعیان و علی قربانی توپ را از دو قدمی دروازه از دست دادند. اما بعد از گذشت این دقایق بازی افت کرد و استقلال مثل بازی های گذشته توفیقی در ایجاد موقعیت نداشت تا آبی ها نیمه اول را با شکست به رختکن بروند.

نیمه دوم با شروع طوفانی پدیده آغاز شد اما دو موقعیت عالی این تیم توسط امین قاسمی نژاد از دست رفت تا مهاجری بلافاصله این بازیکن مازندرانی را تعویض کند.

البته مابین این دو موقعیت، استقلال هم یک موقعیت داشت که ثمری نداشت.

منصوریان که دوست نداشت تیمش با دست خالی میدان را ترک کند دست به دو تویض زد و پس از این دو تعویض کنترل بازی در دست استقلال قرار گرفت و فشار این تیم افزایش یافت.

در دقیقه 67 پدیده روی یک ضدحمله تا آستانه گل دوم پیش رفت اما رحمتی ضربه فنی قاضی را دفع کرد و در برگشت هم چیزی عاید قرمزها نشد.

منصوریان یک دقیقه بعد آخرین تعویض خود را با به میدان فرستادن قائدی انجام داد و در سوی دیگر مهاجری هم کمندانی را به جای خلعتبری به میدان فرستاد تا به تیمش روح تازه ای بدهد.

پدیده در دقیقه 72 روی یک ضدحمله گل دوم را زد و تا دقیقه پایانی با چنگ و دندان از این دو گل محافظت کرد تا درس بزرگی به شاگردان منصوریان بدهد.

نکته حاشیه ای اینکه پس از گل دوم بازی تا پایان دیدار، تماشاگران استقلال یک صدا علیه منصوریان و بازیکنان استقلال شعار دادند و خواستار تغییر و تحول در این تیم شدند.

 

 

استقلال تهران صفر............................................................................ پدیده مشهد2

گل ها: محمد قاضی (15) و حسین مهربان (72)

داور: علیرضا فغانی کمک ها: رحیم شاهین و ایوب غلامزاده

اخطار: حسن بیت سعید، پژمان منتظری (استقلال) محمد قاضی، محمدرضا ناصحی (پدیده)

تماشاگر: حدود 5 هزار نفر

استادیوم: آزادی تهران

بهترین بازیکن: محمد قاضی (پدیده)

استقلال تهران: سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن (56- سرور جپاروف)، روزبه چشمی، مجتبی جباری (55- فرشید اسماعیلی)، داریوش شجاعیان، سعید بیت سعید، علی قربانی (68- مهدی قائدی)

سرمربی: علیرضا منصوریان

پدیده مشهد: شهاب الدین گردان، سیدعبدالله حسینی، محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان (84- محمدمهدی مهدیخانی)، امین قاسمی نژاد (59- حسین مهربان)، محمدرضا خلعتبری (68- میلاد کمندانی)، محمد قاضی

منبع:برنا

انتهای پیام/

شکست سنگین استقلال مقابل پدیده مشهد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار