بهره برداری از 40 پروژه همزمان با هفته دولت در دهلران

40 پروژه در حوزه های مختلف کشاورزی،عمرانی،اقتصادی،بهداشتی ودرمانی درهفته دولت در شهرستان دهلران به بهر برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سید حسینعلی موسوی فرماندار دهلران گفت : 40 طرح در حوزه های مختلف کشاورزی، عمرانی، اقتصادی،بهداشتی ودرمانی آموزشی،ورزشی و خدماتی درهفته دولت در شهرستان دهلرن با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد ریال در شهرستان کلنگ زنی و بهره برداری می شود که بطور کلی برای 4هزار نفر اشتغال ایجاد میشود

سید حسینعلی موسوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت از آغاز فعالیت پتروشیمی با اعتباری بالغ بر 30هزار میلیارد ریال خبرداد و گفت: در این هفته همچنین برق 500 مگاواتی دهلران با اعتباری بیش از 10 هزار میلیارد ریال عملیاتی می شود که زمینه اشتغال 400 نفر را فراهم خواهند کرد.

فرماندار دهلران در ادامه به ظرفیت های شهرستان دهلران در همه حوزه ها و به ویژه حوزه نفت و گاز،آب و خاک و کشاورزی اشاره و افزود: دولت با شناسایی این استعدادها و سرمایه گذاری ها توانسته این شهرستان را بیش از پیش در مسیر توسعه قرار دهد.

فرماندار دهلران گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان عملکرد دولت در حوزه های مختلف عمرانی،اقتصادی،سیاسی و اجتماعی به مردم است و مدیران دستگاههای اجرایی در جهت اجرای سیاست ها وبرنامه های ابلاغی،دفاع از عملکرد دولت،انعکاس خدمات و اقدامات و اطلاع رسانی به افکار عمومی در اولویت کاری خود قرار دهند تا شاهد تسریع در خدمت رسانی به مردم و تحقق بیش از پیش سیاست های دولت در همه عرصه ها باشیم.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های مختلف در زمینه های نفت وگاز،آب وخاک و کشاورزی،بهداشت ودرمان،سامانه گرمسیری،عمران شهری و روستایی در شهرستان گفت: کارنامه دولت در شهرستان درخشان وقابل دفاع است و مدیران دستگاه های اجرایی به مردم اطلاع رسانی کنند.

فرماندار دهلران عمران شهری،توسعه فضاهای سبز،مبلمان شهری،ساماندهی ورودی ها و خروجی ها را از دغدغه های مردم و مسئولان دانست و افزود: این مهم پیوسته در دستور کار است و اعضای شورای شهر و شهردار نیز با برنامه ریزی و تعریف اهداف در جهت محقق شدن آنها تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران با اشاره به پیگیری ها بر ای پروژه های حوزه راه،نفت و گاز و نیرو در شهرستان توسط مدیریت ارشد استان و دولت تدبیر و امید گفت:تسریع در عملیات اجرایی ان جی ال، آغاز عملیات چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک،تعریض مسیر دهلران به مهران،تلاش برای شروع فعالیت پتروشیمی دهلران،احداث برق 500 مگاواتی،پیگیری برای رفع مشکلات راه چمسرخ و بازگشایی مرز چیلات همه از اقدامات مفید و موثر دولت در راستای توسعه شهرستان هستند که به جد دنبال می شوند.

موسوی حجم سرمایه گذاری های میلیاردی دولت در حوزه کشاورزی شهرستان و اجرای سامانه گرمسیری و آبیاری تحت فشار را از دیگر اقدامات ذکر کرد و گفت: افزایش سطح زیر کشت،افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار از مهمترین اهدافی است که دولت در حوزه کشاورزی عملیاتی نموده به طوری که توسعه زمین های کشاورزی به مرز 200 هزار هکتار خواهد رسید.

فرماندار دهلران به کلنگ زنی طرح گاز رسانی به روستاهای حاضرمیل،تم تم آب و گلسیری با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و افزود: در حوزه بهداشت و درمان شامل افتتاح خانه های بهداشت و کلنگ زنی دو مرکز جامع سلامت در روستاهای بخش مرکزی و موسیان اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه می شود.

وی ادامه داد: بهره برداری از واحدهای کارآفرینی و بنگاه های کوچک در شهرستان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال ،آبرسانی به روستاها و اصلاح خطوط انتقال آب روستایی با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 200 میلیون ریال ،اجرای طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو 400 میلیون ریال و روکش آسفالت و معابر شهری،بهسازی میادین و توسعه فضاهای سبز در دهلران و میمه با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 700 میلیون ریال از دیگر پروژه های هفته دولت در دهلران هستند.

موسوی گفت: با توجه به تلاش و جدیت مدیریت ارشد استان و نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به شهرستان مرزی دهلران، افق توسعه و پیشرفت شهرستان روشن است و مجموعه این اقدامات دهلران را بر روی ریل توسعه قرار داده و موجب تحول در اقتصاد، اشتغال و معیشیت مردم منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/ب

بهره برداری از پروژه های دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.