ایلام؛

تایید صحت انتخابات شورای شهر بدره

فرماندار بدره گفت: پس از وصول شکایت کاندیداهای پنجمن دوره انتخابات شهر و روستا در این شهرستان و بررسی آنها در یک فرآیند قانونی، صحت انتخابات شورها تایید شد.

تایید صحت انتخابات شورای شهر بدرهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سیروس مرادحاصلی اظهار کرد: در پی اعتراض چند کاندیدای انتخابات شهر بدره به نتیجه، روند قانونی و بررسی های لازم توسط هیات های اجرایی و نظارت انجام شد ولی هیچ تغییری در نتیجه آرای این شهر ایجاد نشد.

وی افزود: براساس نتایج آرای مورد تایید هیات های اجرایی و نظارت شهرستان هادی صی هاشمی، سعید جعفری، ابوذر رحیمی، خدامراد صفری و جعفر حیدربیگی به عنوان اعضای اصلی و سجاد مهدوی و سام نعمتی نیز به عنوان اعضای علی البدل دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر بدره انتخاب شدند.

فرماندار بدره با اشاره به وظایف قانونی شوراها در مدیریت شهری تاکید کرد: انتظار می رود اعضای شورای شهر با مطالعه و شناخت نسبت به قوانین جاری کشور، به عنوان بازویی توانمند در مدیریت شهری عمل کنند.

مرادحاصلی یادآور شد: شوراها با توجه به تماس مستقیم با مردم و ارتباط بی واسطه با همه اقشار جامعه می توانند نقش مهمی در شناخت نیازهای واقعی شهر و انعکاس آنها داشته باشند تا روند رفع مشکلات و نیازهای شهری با برنامه ریزی منسجم و خوب بر طرف شود.

انتخابات در شهرستان بدره در یک نقطه شهری و 21 روستا برگزار شد، در مجموع 154 نفر در یک شهر و 21 روستای این شهرستان ثبت نام کردند که شامل 136 مرد و 18 زن بودند. از این تعداد، 28 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر و 126 نفر نیز برای انتخابات شوراهای روستایی ثبت نام کرده بودند که با وجود انصراف 3 نفر و عدم ارائه مدارک لازم توسط سه نفر دیگر در مجموع 148 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان بدره حضور داشتند.

 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.