برگزاری طرح طلایه داران فردا با حضور ۲۰ هزار دانش آموز در ۲۷۰ شهر

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: ۲۰ هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه سراسر کشور در طرح طلایه داران فردا حضور دارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار داشت: این طرح به منظور هویت بخشی به اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان تحت عنوان دوره‌های آموزشی - تربیتی - تشکیلاتی طلایه داران فردا در ۳۱ استان و ۲۷۰ شهر کشور در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: طرح طلایه داران فردا ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه به صورت کوتاه مدت ویژه دختران و پسران تا پایان شهریورماه جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: دانش آموزانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند ضمن آمادگی لازم برای سال تحصیلی جدید راه‌های اداره موفق انجمن‌های اسلامی را نیز فرا می‌گیرند.

وی افزود: طرح طلایه داران فردا در سه محور معرفتی - معنوی، مهارتی - تشکیلاتی و علمی در سراسر کشور در حال برگزاری است.

دبیر کل انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: دانش آموزان در طرح طلایه داران فردا علاوه بر کسب معرفت‌های توحیدی از قبیل: امامت، معاد و مهدویت مهارت‌های لازم را در انجمن داری و ارتباط با همسالان خود فرا می‌گیرند.

علامتی با اشاره به دوره‌های مهارت آموزی اظهار داشت: این دوره‌ها در سراسر کشور برای حدود ۲۰ هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این دوره‌ها به منظور عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تحقق شعار سال با همکاری مراکز فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور درحال برگزاری است.

وی بیان کرد: به افرادی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند گواهینامه‌های بین المللی داده می‌شود.

انتهای پیام /پ

 

برگزاری طرح طلایه داران فردا با حضوردانش آموز همه مقاطع تحصیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.