معرفی نخستین امام جمعه بخش لاریجان آمل

حجت الاسلام حسین شکری بعنوان نخستین امام جمعه بخش لاریجان آمل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمد انتظاری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در مراسم معرفی نخستین امام جمعه بخش لاریجان آمل گفت: نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی در عرصه فرهنگ سازی و بیداری ملت ایران برای حفظ دستاورد‌های انقلاب و اجرای منویات رهبری نقش بی بدیلی دارد که امام جمعه هر شهرستان به عنوان فرمانده این قرارگاه تعیین شده است.


وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: امروز ایران اسلامی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته و این امر سبب شده تا دشمنان قسم خورده نظام بیش از گذشته به ما چنگ و دندان نشان دهند.


حجت الاسلام انتظاری گفت: برای دشمنان، نماینده، امام جمعه، فرماندار، اصولگرا و اصلاح طلب تفاوتی با یکدیگر ندارند چرا که همه ما در کشتی انقلاب نشسته ایم و آن‌ها با اصل انقلاب و نظام مشکل دارند.


وی افزود: امروز همه باید دست در دست هم پشت سر رهبری معظم انقلاب حرکت کنیم و اگر غفلت داشته باشیم دشمن همان جنایاتی را که در سوریه و عراق مرتکب شد در ایران انجام می‌دهد.


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به اینکه بخش لاریجان درخود علامتین میرزا هاشم آملی، جوادی و حسن زاده آملی را در خود پرورش داده است، گفت: روسای دو قوه مهم کشور فرزندان این بخش هستند.


انتهای پیام/ع


نخستین امام جمعه بخش لاریجان آمل معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.