فاز دوم راه آهن کرمانشاه به خانقین متصل می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: راه آهن کرمانشاه برای تکمیل شبکه در نهایت به خسروی و خانقین متصل می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه فاز دوم راه آهن کرمانشاه ، ادامه مسیر تا خسروی نیز با جدیت در دست پیگیری است و در برخی از نقاط حتی تا 40 درصد هم پیشرفت فیزیکی دارد گفت: اگر در گذشته برخی از سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در کرمانشاه شکل نگرفت، ناشی از نبود سیستم حمل و نقل ریلی بود.

وی موافقت با ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را از دیگر خدمات مهم دولت برای کرمانشاه دانست و  ادامه داد: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در سفر هیات دولت و با کار سنگینی که از سوی مجموعه مدیریت استان انجام شد در نهایت به تصویب دولت رسید.

 رحیمی با اشاره به اجرای طرح سامانه گرمسیری گفت:خوشبختانه با عنایت مقام معظم رهبری برای اجرای این طرح عظیم اقتصادی، هشت میلیارد دلار از صندوق توسعه به پروژه گرمسیری اختصاص یافت.

وی با اشاره به اشتغالزایی 200نفر به طور مستقیم  با افتتاح کارخانه خودروسازی کرمانشاه گفت:علاوه بر همه این موارد پروژه های مهم دیگری از جمله بیواتانول، قوطی سازی، ذوب آهن و ... نیز در کرمانشاه در دست اقدام است که به زودی به نتیجه خواهد رسید.

 وی معتقد است، بخش زیادی از این معضل ناشی از سال‌های جنگ است که باعث خروج سرمایه‌گذاران و کارآفرینان از کرمانشاه شد.

 

انتهای پیام/ز

اختصاص 8میلیارد دلار برای راه اندازی پروژه سامانه گرمسیری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
ساخت راه آهن کرمانشاه _ قصرشیرین _ بصره عراق
آخرین اخبار