آغاز عملیات گازرسانی به 147 روستای استان اردبیل

استاندار اردبیل از آغاز عملیات گازرسانی به 147 روستای استان اردبیل همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در آئین گازرسانی به روستای قزل قیه بخش هیر افزود: عملیات گازرسانی به 147 روستای استان اردبیل  نیز با اعتبار 32 میلیارد تومان آغاز می شود.

وی گفت: با اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای استان اردبیل مصرف نفت سفید 3 میلیون لیتر کاهش یافته است که این امر معادل 6 میلیارد تومان بوده و در همین زمینه دستاورد عظیمی در حوزه گازرسانی به روستاهای اردبیل به وجود آمده است.

استاندار اردبیل افزود: تا پایان امسال همه روستاهای با بیش از 20 خانوار  جمعیت این استان از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند که در این زمینه مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای را ارائه داده که طبق این مصوبه اعتبارات ویژه‌ای برای گازرسانی به روستاهای اردبیل در نظر گرفته شود.

خدابخش از گازرسانی به 100 روستای استان اردبیل خبر داد و گفت: برای گازرسانی به 100 روستای استان اردبیل همزمان با هفته دولت ، 22 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده  است .

وی تا پایان سال 92 حدود 400 روستای استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار بودند و در 4 سال فعالیت دولت 560 روستای دیگر استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

در حال حاضر 99و نیم خانوار شهری و 78 درصد از خانوار روستایی استان اردبیل از نعمت گازطبیعی بهره مند می باشند .

انتهای پیام/ح

گازرسانی به 100 روستای استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.