افزایش میزان مصرف CNG در اردبیل

در پنج ماهه نخست امسال میزان مصرف CNGدر اردبیل 108 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی بعد از ظهر امروز در بازدید از جایگاه فعال CNG در اردبیل اظهار داشت:  در پنج ماهه نخست امسال میزان مصرف CNG در اردبیل از مرز 87 میلیون و 190 هزار مترمکعب گذشت که با افزایش 1.8 درصدی روبرو بوده است و این نشان از ترویج فرهنگ استفاده از گاز طبیعی در استان دارد.

وی افزود: در پنج ماهه نخست سال گذشته میزان مصرف CNG در اردبیل به 85 میلیون و 640 هزار متر مکعب رسیده بود که این میزان در مقایسه با مصرف امسال رشد و افزایش را نشان می‌دهد و با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود این شرایط در سال‌های آتی نیز به همین منوال ادامه یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: میزان مصرف روزانه CNG نیز در استان اردبیل از 55 باب جایگاه فعال در منطقه طی پنج ماه به 563 هزار متر مکعب رسیده است و از این 55 باب جایگاه فعال در منطقه طی پنج ماه گذشته  سوختگیری انجام شده است.

مدنی بیان کرد: در مرداد ماه امسال نیز میزان مصرف گاز طبیعی به مرز 18 میلیون و 114 هزار متر مکعب رسیده که در این ماه نیز با افزایش 0.02 درصدی روبه‌رو بوده‌ایم و امسال بیشترین مقدار مصرف را در تیر ماه با مقدار 18 میلیون و 157 هزار متر مکعب داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 3.8 درصدی روبه‌رو بوده است.

وی اظهار کرد: اهمیت میزان مصرف گاز طبیعی در استان اردبیل حائز اهمیت بسیار است چرا که این استان به دلیل قابلیت‌های بخش گردشگری سالانه میزبان خیل عظیمی از مسافران و گردشگران است.

 

انتهای پیام/ع

افزایش میزان مصرف CNG در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.