۱۴ تا ۱۶ شهریور ۹۶ در بروجن:

دهمین جشنواره موسیقی مناطق زاگرس نشین برگزار می‌شود

دهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور، ۱۴ تا ۱۶ شهریورماه جاری به میزبانی بروجن برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور، ۱۴ تا ۱۶ شهریورماه جاری به مدت ٣ روز در فرهنگسرای بروجن برگزار می‌شود.

١٥٠ هنرمند از ۱۳ استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، بوشهر، خوزستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، هرمزگان، همدان و چهارمحال و بختیاری در این جشنواره با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رحمت الله یوسف زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن گفت: در مجموع ٨٥ اثر در بخش گروه نوازی و ١٥٠ اثر در بخش تکنوازی به دبیرخانه دهمین جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور ارسال شد و مورد ارزیابی هیئت داوران قرار گرفت.

وی افزود: از مجموع ٢٣٥ اثر، ١٤ اثر در بخش گروه نوازی و ٣٠ اثر در بخش تکنوازی برگزیده شدند و به بخش اصلی جشنواره راه پیدا کردند.

یوسف زاده اضافه کرد: در پایان این جشنواره از سه گروه و ۵ تک نواز تقدیر می‌شود.

گفتنی است: ٩ دوره گذشته جشنواره موسیقی محلی مناطق زاگرس نشین کشور نیز به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در بروجن برگزار شد.

بروجن، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار